نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۱۸ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۱۵

تریلر جدیدی از نسخه Pro Edition بازی Call of Duty: Black Ops 4 منتشر شد

استودیو تری آرک با انتشار تریلر جدیدی به نمایش محتویات نسخه Pro Edition بازی Call of Duty: Black Ops 4 پرداخت.

اگر فکر می‌کنید که پوشش خبری از بازی Call of Duty: Black Ops 4 به پایان رسیده است، باید بگوییم که سخت در اشتباه هستید. در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که استودیو تری آرک تریلر جدیدی را از بازی Call of Duty: Black Ops 4 منتشر کرده است که نسخه گران قیمت Pro Edition بازی را به زیبایی به تصویر می‌کشد.

این تریلر اقلام فیزیکی نسخه Pro Edition بازی Call of Duty: Black Ops 4 را که شامل استیل بوک، کارت‌های هنری، وصله‌ها (درجه متخصصان بازی که به لباس متصل می‌شوند) و پاپ سوکتی با طرح Black Ops (نگهدارنده موبایل) می‌شود، برای اولین بار در معرض نمایش قرار می‌دهد.

این نسخه از بازی Call of Duty: Black Ops 4 علاوه بر موارد فوق شامل Black Ops Pass (که در اصل سیزن پَس بازی است)، ۱۱۰۰ امتیاز کالاف دیوتی و یک Calling Card انحصاری است. شما می‌توانید تریلر تازه نسخه Pro Edition بازی را در انتهای مطلب مشاهده کنید.

بازی Call of Duty: Black Ops 4 در تاریخ ۲۰ مهر ماه (۱۲ اکتبر) برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر منتشر خواهد شد. نسخه بتای حالت Blackout این بازی نیز در تاریخ ۱۹ شهریور ماه (۱۰ سپتامبر) در دسترس کاربران PS4 قرار می‌گیرد، اما کاربران PC و Xbox One باید تا تاریخ ۲۳ شهریور ماه (۱۴ سپتامبر) برای تجربه این نسخه منتظر بمانند. شما می‌توانید همین حالا به پیش خرید این بازی اقدام کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

دانلود از وب‌سایت آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده