// یکشنبه, ۱۸ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۶

معرفی بازی موبایل Hyperdrome - Tactical Battle Racing؛ ماشین جنگی به سبک کارت بازی

بازی موبایل Hyperdrome - Tactical Battle Racing، یک بازی مسابقه‌ای رقابتی است که در آن بازیکنان می‌توانند از المان‌های بازی‌های کارتی نیز استفاده کنند. با معرفی این بازی موبایل همراه زومجی باشید.

موبایل پلتفرمی است که باید برای موفقیت در آن خلاقیت نشان دهید. استودیویی موفق است که بازی‌هایی را بسازد که مخاطب را به بهترین شکل ممکن سرگرم کند. در این قسمت از معرفی بازی موبایل به سراغ یک بازی رانندگی رفته‌ایم که با استفاده از المان‌های سایر سبک‌ها، سعی کرده است تجربه‌ای متفاوت را در دسترس مخاطب قرار بدهد. بازی اندروید Hyperdrome - Tactical Battle Racing، ساخته استودیو Travian Games GmbH، یک بازی ماشین سواری و رقابتی است که از المان‌های بازی‌های کارتی و همچنین بازی‌های سبک Vehicular Combat (ماشین جنگی) الهام گرفته است. بازی موبایل Hyperdrome - Tactical Battle Racing فاقد بخش داستانی یا حالت تک‌نفره است و از همان ابتدا، شما را وارد مسابقات آنلاین می‌کند؛ زیرا یک بازی تماما آنلاین و سرگرم کننده است.

استفاده درست از کارت‌های تدافعی و دفع حملات حریف، می‌تواند اول شدن شما را بیش از پیش ساده کند

با شروع بازی اندروید Hyperdrome - Tactical Battle Racing، به صورت مستقیم وارد بخش تمرینی می‌شوید؛ جایی که نحوه بازی کردن و استفاده از پاورآپ‌ها به شما آموزش داده می‌شود. Hyperdrome - Tactical Battle Racing یک بازی رقابتی یک به یک است که شما در نقش اتومبیل آبی‌رنگ و حریف‌تان در نقش یک اتومبیل نارنجی‌رنگ قرار می‌گیرد. در طول نبرد و مسابقه دادن یک سری پاورآپ برای بازیکنان در نظر گرفته شده است که با استفاده از آن‌ها می‌توانید حریف خود را پشت سر بگذارید. سوال اصلی اینجا است که نحوه استفاده از پاورآپ‌ها و تاثیر آن‌ها روی بازی به چه شکل است؟ در ابتدا در منوی مخصوص به پاورآپ‌ها، باید میز پاور‌آپ‌های خود را بچینید که همانند یک بازی کارتی است؛ به عبارتی قدرت‌های شما در طول بازی به شکل کارت‌هایی هستند که هرکدام میزان انرژی مصرفی مخصوص به خودشان را دارند. پس از آماده‌سازی میز کارت‌ها، نوبت به یادگیری قوانین بازی می‌رسد. بازی اندروید Hyperdrome - Tactical Battle Racing از قوانین سخت و پیچیده‌ای پیروی نمی‌کند؛ اما باید توجه خاصی به آن‌ها داشته باشید. اولین مورد این است که حتما باید اول شوید تا جوایز و پاداش‌های مختلفی به شما داده شود. مورد دوم، که مهم‌ترین فاکتور بازی است، یک دیوار به نام Eliminate Wall است؛ زمانی که مسابقه را آغاز می‌کنید، یک دیوار نیز پشت سر شما و به یک فاصله مشخص از نفر اول شروع به حرکت کردن می‌کند. زمانی که نفر اول از نفر دوم بیش از اندازه مشخص فاصله بگیرد، دیوار Eliminate از آن رد می‌شود و پس از گذشت ۱۰ ثانیه، از بین می‌رود.

با دریافت تعداد کارت‌های مشخص هر پاور‌آپ، می‌توانید آن را ارتقا دهید تا قدرت‌اش بیشتر شود

از این رو باید حواس‌تان باشد که در طول مسابقات گرفتار این دیوار نشوید و همیشه فاصله مشخص را حفظ کنید. همچنین اگر نفر اول هستید، سعی کنید فاصله خود را زیاد کنید تا حریف‌تان مغلوب دیوار Eliminate شود. قانون بعد، توجه به نوار سلامت‌تان است. پاورآپ‌های بازی به دو دسته پاور‌آپ‌های تدافعی و تهاجمی تقسیم‌بندی می‌شوند. زمانی که آسیب ببینید، نوار سلامت شما کم می‌شود و این مورد، به معنی کاهش یافتن سرعت ماشین‌تان است؛ حال زمانی که نوار سلامت شما کم شد، باید آچار مورد نظر در صفحه نمایش (گوشه پایین سمت چپ) را فشار دهید تا ماشین‌تان نوار سلامت خود را بازیابی کند. در کنار تمامی موارد ذکر شده، استراتژی مسابقه، مورد مهمی است که انجام می‌تواند برد شما را تضمین و انجام ندادن آن، باعث شکست‌تان می‌شود. از آنجایی که هر کارت انرژی مخصوص به خودش را دارد، سعی کنید در ابتدای بازی از کارت‌هایی استفاده کنید که انرژی کمی را صرف خود می‌کنند؛ در ادامه مهم نیست نفر اول هستید یا دوم، همیشه یک یا دو کارت  پاورآپ تدافعی را نگه دارید؛ زیرا همیشه باید منتظر حملات حریف بود. با رعایت کردن تمامی این موارد به سادگی هرچه تمام‌تر می‌توانید مقام اول را از آن خود کنید.

این در حالی است که با لول‌آپ شدن و رسیدن به سطوح بالاتر، حریف‌های شما کارت‌های بهتر و کارآمدتری را خریداری یا دریافت کرده‌اند. از این رو وجود یک استراتزی ثانویه، همیشه کمک حال شما خواهد بود. بازی اندروید Hyperdrome - Tactical Battle Racing دارای ۲۹ پاورآپ مختلف و چهار جاده متفاوت است که با پیش روی در بازی و افزایش سطح‌تان، می‌توانید آن‌ها را آزاد کنید. در انتها بازی موبایل Hyperdrome - Tactical Battle Racing با این که در مراحل توسعه به سر می‌برد و به صورت کامل عرضه نشده است؛ اما تجربه‌ای هیجان‌انگیز را در دسترس کاربران قرار می‌دهد.

دانلود بازی اندروید Hyperdrome - Tactical Battle Racing


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده