نویسنده: نادر امرایی
// یکشنبه, ۱۸ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۰۱

گزارش ویدیویی زومجی از چهارمین لیگ بازی‌های رایانه‌ای ایران

چهارمین لیگ بازی‌های رایانه‌ای ایران، جمعه هفته پیش به کار خود پایان داد. با گزارش ویدیویی زومجی از این رویداد همراه باشید.

به سنت چند سال گذشته، امسال نیز لیگ‌ بازی‌های ویدیویی در برج میلاد در رشته‌های مختلف برگزار شد. این مسابقات از تاریخ ششم تا شانزدهم شهریور ماه در رشته‌های فیفا 18، PES 18، کوییز او کینگز، پسر خوانده، کلش رویال و کانتر استرایک (CS: GO) برگزار شد و جمعه گذشته با برگزاری مراسم اختتامیه، به طور رسمی چهارمین لیگ بازی های رایانه ای ایران به کار خود پایان داد.

لیگ امسال با تمرکز روی بازی‌های ایرانی برگزار شده بود و به همین دلیل بازی پسر خوانده در بخش مسابقه حضور داشت. از طرف دیگر، لیگ امسال از نظر تعداد بازیکن با رشد چشمگیری روبه‌رو شده بود، به طوری که نسبت به سال گذشته، تعداد شرکت‌‌کنندگان با رشدی ۶۰ الی ۷۰ درصدی روبه‌رو شده بود. ما نیز در زومجی به عنوان رسانه تخصصی بازی‌های ویدیویی در این مراسم حضور داشتیم و با تهیه گزارش ویدیویی از چهارمین لیگ بازی‌های رایانه‌ای، سعی کردیم شما را با فضای این مراسم بیشتر آشنا کنیم.

پس اگر به هر دلیلی فرصت حضور در لیگ امسال را نداشته‌اید و قصد دارید که سال آینده در این رقابت شرکت کنید یا می‌خواهید بدانید که در لیگ چهارم چه اتفاقات جذابی در حال جریان بود، به شما پیشنهاد می‌کنیم گزارش ویدیویی زیر را از دست ندهید:

دانلود از آپارات | تماشا در یوتیوب


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده