نویسنده: فریده صالحی
// یکشنبه, ۱۸ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۴۵

مارول کامیکس برنامه‌های جذابی برای تیم نگهبانان کهکشان دارد

کمپانی مارول کامیکس به‌تازگی عنوان کرده که فکر‌های جذاب و البته دیوانه‌کننده‌ای برای تیم نگهبانان کهکشان دارد؛ به‌طوری که شاید شما برای اولین بار آنها را نشناسید.

براساس برنامه‌ریزی‌ها، اعضای تیم نگهبانان کهکشان قرار است باری دیگر در اوایل سال ۲۰۱۹ میلادی به دنیای کتاب‌های کمیک بازگردند، اما طرفداران این تیم ممکن است آنها را نشناسند. دانی کیتس و جف شاو، نویسنده و طراح مجموعه‌ی Guardians of the Galaxy قرار است این سری را با اعمال یک سری تغییرات باری دیگر منتشر کنند. این دو هنرمند برای اینکه کمی برای مجموعه‌ی جدید خود تبلیغات کنند و اشتیاق طرفداران را برانگیزند، چند نشانه‌ی مبهم را به‌همراه تصاویر هیجان‌انگیز و مرموز منتشر کردند. آنها همچنین هشتگی را با عنوان #WhoAreTheGuardians از کمپانی مارول منتشر کردند تا طرفداران را بیش از پیش نسبت به این موضوع مشتاق و تا حدودی حریص کنند.

دانی کیتس به‌تازگی درباره‌ی این ایده‌های خود صحبت کرد و گفت:

من و جف، ایده‌های جذاب و دیوانه‌کننده‌ای برای اولین خط داستانی نگهبانان خود داریم. این آرک و خط داستانی آن، «پایان بازی» یا Endgame نام دارد. همانطور که در Thanos Legacy دیده شد، این مجموعه با آخرین آرزو و اظهارات تانوس آغاز می‌شود. برادر تانوس به نام اروس یک شیء از قلب برادرش بیرون می‌آورد؛ چیزی که ممکن است برای کل دنیا عذاب به ارمغان بیاورد و همه را نفرین‌شده کند. چه اسرار هولناک و وحشتناکی می‌تواند درون این آرزوی تایتان وجود داشته باشد؟ شما در ماه ژانویه به پاسخ خود می‌رسید! اوه بله... همچنین شما تیم جدید ما را هم می‌بینید. خب، آن هم یک اتفاق شگفت‌انگیز به حساب می‌آید. از هشتگ #WhoAreTheGuardians به صورت آنلاین استفاده کنید و شاید ما در آینده نکته‌هایی را درباره‌ی آنها به شما اطلاع دادیم! همه‌ی شما را در فضا می‌بینیم!

تصویری که به تازگی منتشر شده و شما در پایین مشاهده می‌کنید، تقریبا دارای تمام شخصیت‌های اصلی کتاب‌های کمیک نگهبانان کهکشان، از زمان اتفاقات خط داستانی Annihilation است. اگر شما خط داستانی مجموعه‌ی محبوب Thanos Wins و مینی سری معروف God Country از کمپانی ایمیج کامیکس را مطالعه کرده باشید، حتما با قلم دانی کیتس و همچنین طراحی‌های جف شاو، آشنایی دارید.

Guardians of the galaxy

هشتگ #WhoAreTheGuardians یادآور همان هشتگ معروف #WhoIsTheRider است که دانی کیتس در شبکه‌ها و رسانه‌های اجتماعی معرفی کرد. در آن زمان او قصد داشت هویت گوست رایدر کیهانی را کم و بیش به طرفداران اطلاع دهد و جزئیاتی را درباره آن بیان کند. اینگونه که مشخص شد، رایدر همان فرانک کسل یا پانیشر سابق است. لازم به ذکر است که او هم در این تصویر حضور دارد. دانی کیتس در حال حاضر مشغول نوشتن مینی سری Cosmic Ghost Rider است. در این خط داستانی، کیتس یک نسخه‌ی جدید از نگهبانان کهکشان معرفی کرد که توسط شخصیت کیبل هدایت می‌شدند. در حالی که کیبل و اعضای تیم نگهبانانِ او در این تیزر حضور ندارند، اما در کل حضور آنها در این مینی سری، اشاره‌ای به این خبر و اعلامیه داشت.

این احتمال وجود دارد که فاش نکردن اعضای جدید نگهبانان کهکشان به این خاطر باشد که از فاش شدن داستان Infinity Wars و خراب شدن هیجان آن جلوگیری شود. تیم نگهبانان کهکشان در این مجموعه‌ی در حال انتشار تا حد بسیار زیادی تاثیر دارد. گامورا به Requiem تبدیل شده و تمام سنگ‌های بینهایت را جمع‌آوری کرده است. درکس با آدام وارلاک کار می‌کرد تا از سنگ روح محافظت کند. همچنین استار لرد، درکس و گروت هم تحت کنترل یک سنگ درآمده بودند. حالا که گامورا تمام این سنگ‌ها را در اختیار دارد، مشخص نیست که دیگر چه کسی باقی می‌ماند تا یک تیم جدید از نگهبانان کهکشان را تشکیل دهد.

نسخه‌ی مدرن نگهبانان کهکشان با دن ابنت و اندی لنینگ آغاز شد. آنها این مجموعه‌ی خود را از اوایل دهه ۲۰۰۰ آغاز کردند که در نهایت هم به رویداد نابودی رسید. زمانی که شخصیت‌ها به واسطه‌ی فیلم‌های استودیو مارول محبوبیت و شهرت جدیدی پیدا کردند، کمپانی مارول کامیکس تصمیم گرفت که مجموعه‌ی جدیدی را در رابطه با آنها آغاز کند و کنترل این سری را در دستان برایان مایکل بندیس قرار داد. بندیس این مجموعه را به مدت چند سال نوشت و بعد از آن، مجموعه‌ی خود را به دست گری دوگان سپرد. بعد از این اتفاق، مارول تصمیم گرفت که این سری را متوقف کند تا فضای بیشتری برای مجموعه‌های Infinity Countdown و Infinity Wars ایجاد شود. درست از آن زمان، آینده‌ی تیم نگهبانان کهکشان نامعلوم بود، اما حالا به نظر می‌رسد که مارول برنامه‌های زیادی این قهرمانان دارد.


منبع comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده