نویسنده: فریده صالحی
// شنبه, ۱۷ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۲۴

مارول کامیکس سری جدید کتاب‌های کمیک The Superior Spider-Man را معرفی کرد

کمپانی مارول کامیکس به‌تازگی سری جدید کتاب‌های کمیک The Superior Spider-Man را که چاپ آن در سال ۲۰۱۴ به پایان رسیده بود، به طور رسمی معرفی کرد.

در جدیدترین اخبار دنیای کمیک، کمپانی مارول کامیکس به طور رسمی اعلام کرد که سری کتاب کمیک The Superior Spider-Man قرار است در قالبی جدید، چاپ خود را در ماه دسامبر سال جاری میلادی (آذر-دی ماه) آغاز کند. این کمپانی اعلام کرد که دکتر اتو اکتاویوس در سری جدید کتاب‌های کمیک The Superior Spider-Man، به شخصیت سابق خود بازخواهد گشت. داستان این سری کتاب کمیک توسط کریستوس گیج نوشته و تصاویر آن توسط مایک هاوثورن طراحی می‌شود.

در خط داستانی این مجموعه‌ی جدید، ما شاهد این هستیم که دکتر اکتاویوس هویت شخصیت دکتر اختاپوس را باری دیگر رها می‌کند تا ثابت کند که او بزرگ‌ترین ابرقهرمان دنیای مارول به حساب می‌آید. البته که تعریف اکتاویوس از یک ابرقهرمان خوب بودن، قطعا با تعریفی که دیگران از این نام دارند تفاوت‌هایی دارد. تصویر منتشر شده از جلد قسمت اول سری کتاب کمیک Superior Spider-Man که توسط تراویس چارست طراحی شده است:

spiderman - marvel

دکتر اختاپوس یکی از بزرگ‌ترین دشمنان اسپایدرمن به حساب می‌آید. او در ابتدا، بعد از اینکه پیتر پارکر در خط داستانی Dying Wish جانِ خود را از دست داد، تبدیل به شخصیت اسپایدرمن عالی شد. بدنِ اکتاویوس در برابر کارها و فعالیت‌های او کم آورده بود و دکتر دیگر با این بدن نمی‌توانست به فعالیت بپردازد؛ به همین دلیل او ذهنش را در بدنِ پیتر پارکر گذاشت. اکتاویوس تصمیم داشت که بعد از مدتی تبدیل به اسپایدرمن ایده‌آل خودش شود تا ثابت کند که او از هر نظر، از پیتر پارکر بهتر است. بعد از مدتی مشخص شد که پیتر پارکر هنوز در جایی در پشت ذهن اکتاویوس دفن شده است. زمانی که اکتاویوس متوجه شد که نمی‌تواند شخصیت گرین گابلین را شکست دهد، به پیتر پارکر اجازه داد که کنترل این جسم را باری دیگر در دست داشته باشد تا عشقش یعنی آنا مارکونی را نجات دهد.

اکتاویوس توانست ذهن خود را درون جسم رباتی Living Brain کار بگذارد و برای مدت زمانی هم در آن بدن به سر می‌برد. در طی رویداد The Clone Conspiracy اکتاویوس توانست در یک نسخه‌ی کلون از جسم و بدن خودش، بازیابی شود. بعد از این اتفاق، او ناخودآگاه خود را در کلون کامل و بی‌نقص بدن پیتر پارکر بارگذاری کرد و تبدیل به Superior Octopus شد. حال به نظر می‌رسد که اکتاویوس قرار است شخصیت خودش را رها کند تا بتواند یک بار دیگر به Superior Spider-Man تبدیل شود.

قسمت اول سری کتاب کمیک Superior Spider-Man ماه دسامبر سال جاری به فروش می‌رسد. خلاصه‌ای از اطلاعات این قسمت به شرح زیر است:

نویسنده: کریستوس گیج، طراح: مایک هاوثورن.

طراحی جلد توسط تراویس چارست

اتو اکتاویوس نامِ دکتر اختاپوس را رها می‌کند و یک بار دیگر تبدیل به Superior Spider-Man می‌شود! اگر شما فکر می‌کنید که تا به امروز دیوانه‌کننده‌ترین و شگفت‌آورترین و نفس‌گیرترین داستان Superior Spider-Man را مطالعه کرده‌اید، خود را به‌شدت آماده کنید؛ زیرا کاملا در اشتباه هستید. اتو قرار است به کلِ دنیا ثابت کند که او موثرترین و (در نظر خودش البته) بهترین ابرقهرمان دنیا به حساب می‌آید. اما زمانی که یک شخصیت شرور که او را شکست داده در سان فرانسیسکو ظاهر می‌شود، هیچ راهی وجود ندارد که اکتاویوس این مبارزه را برنده شود؛ درست است؟

شما درباره‌ی اینکه اکتاویوس یک بار دیگر تبدیل به Superior Spider-Man بشود چه فکر می‌کنید؟


منبع comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده