نویسنده: علی گودرزی
// شنبه, ۱۷ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۲

جدیدترین رویداد فصلی بازی Monster Hunter: World معرفی شد

از ۳۰ شهریور تا ۱۲ مهر، کاربران بازی Monster Hunter: World می‌توانند در جدیدترین رویداد بازی که Autumn Harvest Fest نام دارد، شرکت کنند.

به‌تازگی و در جریان تازه‌ترین اخبار بازی آگاه شدیم که کمپانی کپکام، ناشر و سازنده‌ی بازی Monster Hunter: World، جدیدترین رویداد فصلی این بازی را معرفی کرده است. این رویداد Autumn Harvest Fest نام دارد و کاربران از ۳۰ شهریور تا ۱۲ مهر می‌توانند در آن شرکت کنند. طبق معمول و با شروع این رویداد، کاربران می‌توانند در کنار چالش‌ها و کوئست‌هایی که به بازی اضافه می‌شود، کوئست‌ها و چالش‌های رویدادهای قبلی را هم تجربه کنند.

از مواردی که قرار است در این رویداد به عنوان پاداش وارد شدن در بازی به کاربران اعطا شود، می‌توان به دو Lucky Voucher اشاره کرد که در طول این رویداد در دسترس کاربران خواهد بود. دو پوشش جدید هم قرار است در قالب رویداد Autumn Harvest Fest به بازی اضافه شود؛ پوشش Mischievous Dress برای کاراکتر handler (که تصویرش را در ادامه می‌بینیم) و Poogie’s Pumpkin’s Revenge برای هیروی اصلی، در قالب این رویداد در دسترس کاربران قرار خواهند گرفت.

Monster Hunter: World

بازی Monster Hunter: World را هم‌اکنون می‌توانید روی ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و پی سی تجربه کنید. این بازی در زومجی بررسی شد و نمره‌ی ۹ را دریافت کرد. در خلاصه‌ی بررسی انجام شده می‌خوانیم:

بازی Monster Hunter: World را می‌توان شروعی تازه برای سری Monster Hunter دانست که واقعا نیاز به تغییرات اساسی داشت. کپکام به‌خوبی توانست با ساخت World این تغییرات را اعمال کرده و هواداران بی‌شماری را سمت این مجموعه بکشاند. با اینکه Monster Hunter: World مشکلاتی را به دوش می‌کشد ولی نمی‌توان منکر جذابیت و سیستم گیم‌پلی غنی و اعتیادآورش شد که می‌تواند ساعت‌ها و ماه‌ها شما و دوستان‌تان را سرگرم کند.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده