نویسنده: مهرداد داودی
// شنبه, ۱۷ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۲۸

مهرداد صدیقیان به فیلم ایده اصلی پیوست

مهرداد صدیقیان بازیگر سینمای ایران به جمع بازیگران فیلم سینمایی «ایده اصلی» اضافه شد.

فیلم سینمایی «ایده اصلی» به کارگردانی آزیتا موگویی در پایان مراحل پیش تولید است و به زودی جلوی دوربین خواهد رفت. این فیلم سینمایی در ایران، کانادا، اسپانیا و قبرس جنوبی جلوی دوربین خواهد رفت. مراحل فیلمبرداری این فیلم از هفته آینده در جزیره کیش آغاز خواهد شد. آزیتا موگویی علاوه بر کارگردان، تهیه کننده این فیلم نیز است. به تازگی طبق جدیدترین اخبار سینمای ایران مشخص شده است که مهرداد صدیقیان نیز به جمع بازیگران این فیلم پیوسته است.

پیش از این، حضور بهرام رادان، مریلا زارعی، ساره بیات و پژمان جمشیدی در فیلم ایده اصلی تایید شده بود. آزیتا موگویی، کارگردان فیلم «ایده اصلی» پیش از این فیلم «تراژدی» را با بازی بهرام رادان، رویا نونهالی و پانته‌آ بهرام ساخته است. مهرداد صدیقیان، بازیگر جدید این فیلم سینمایی کار خود را با فیلم «عصر جمعه» در سینما آغاز کرد و تاکنون در فیلم‌هایی مانند «طلا»، «سونامی»، «ماجرای نیمروز» و «شماره ۱۷ سهیلا» حضور داشته است.

بهرام رادان، پیش از این در فیلم‌هایی مانند «سنتوری»، «بارکد»، «بی پولی» و «کارناوال مرگ» حضور داشته و حالا قرار است برای دومین بار جلوی دوربین آزیتا موگویی قرار بگیرد. مریلا زارعی، دیگر بازیگر این فیلم، با فیلم «پاتک» وارد سینما شد و در طول فعالیتش در فیلم‌های «شیرین» ساخته عباس کیارستمی و «درباره الی» ساخته اصغر فرهادی نقش آفرینی کرد. او به تازگی در فیلم «سو تفاهم» ساخته احمدرضا معتمدی جلوی دوربین رفته است. ساره بیات نیز با بازی در فیلم «جدایی نادر از سیمین» مورد توجه سینمای ایران قرار گرفت و به تازگی جلوی دوربین فیلم «رحمان ۱۴۰۰» رفته است. همچنین پژمان جمشیدی با سریال «پژمان» به صورت حرفه‌ای به بازیگری روی آورد و پس از آن‌ در فیلم‌هایی مانند «خوب، بد، جلف» و «پنجاه کیلو آلبالو» حضور پیدا کرد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده