// شنبه, ۱۷ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۳۲

دومین بسته الحاقی بازی Pillars of Eternity II: Deadfire معرفی شد

بسته الحاقی Seeker, Slayer, Survivor بازی Pillars of Eternity II: Deadfire با محتویات جدید برای انتشار در ماه جاری معرفی شد.

در جدیدترین اخبار بازی، استودیو آبسیدین (Obsidian) و ورسوز ایول (Versus Evil) از دومین بسته الحاقی بزرگ بازی Pillars of Eternity II: Deadfire رونمایی کردند. محتوای دانلودی Seeker, Slayer, Survivor در تاریخ ۲۵ سپتامبر (۳ مهر ماه) روی پلتفرم پی‌سی به دست بازیکنان این بازی می‌رسد.

جدیدترین DLC بازی Pillars of Eternity II: Deadfire روی سه حالت مبارزه تمرکز دارد که در جریان آن کاربران را با ارتش وسیعی از دشمنان پلید روبه‌رو می‌کند. چالش‌های Seeker بازیکنان را وادار می‌کند که به دنبال راهی برای از بین بردن دشمنان خود باشند؛ در حالی که بخش Survivor در واقع یک روند دفاعی در مقابل امواجی از دشمنان را به همراه دارد. در پایان نیز حالت Slayer تیم شما را در مقابل موجوداتی قرار می‌دهد که تا پای مرگ مبارزه کنید.

سازندگان در بیانیه مطبوعاتی خود در رابطه با بسته الحاقی جدید نوشتند:

وارد دنیایی با داستانی جدید شوید و در آن سو نیز محیط‌های شگفت‌انگیز و تازه را جستجو کنید. آیتم‌های قدرتمند را پیدا کنید و روند مبارزاتی را تجربه کنید که پیش‌تر در بازی دیده نشده است.

در کنار محتویات جدید، بسته الحاقی Seeker, Slayer, Survivor همچنین قرار است ایرادات بازی را رفع کند و روی بهبود بازی تمرکز داشته باشد. اولین محتوای این بازی یعنی Beast of Winter در ماه گذشته با قیمت ۹.۹۹ دلار منتشر شده بود. گفتنی است که تاریخ انتشار بسته الحاقی جدید برای پلتفرم‌های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و نینتندو سوییچ هنوز مشخص نشده است، اما می‌دانیم که در تاریخ نامشخصی از انتهای سال جاری میلادی شاهد انتشار‌ آن خواهیم بود.

بسته الحاقی Seeker, Slayer, Survivor بازی Pillars of Eternity II: Deadfire در تاریخ ۳ مهر ماه برای پی سی منتشر می‌شود. در ادامه می‌توانید تریلر کوتاه بسته الحاقی جدید را تماشا و دانلود کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

برای اطلاع از خلاصه نقد‌ و نمرات بازی می‌توانید نگاهی به بررسی این بازی از وب‌سایت‌های معتبر دنیا بیندازید و همچنین برای مرور خبر‌های پیشین نیز به صفحه اختصاصی آن در زومجی مراجعه کنید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده