// جمعه, ۱۶ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۰۲

تریلر هنگام عرضه بازی V-Rally 4 منتشر شد

طرفداران بازی‌های ریسینگ از امروز می‌توانند بازی V-Rally 4 را با محوریت مسابقات حرفه‌ای رالی، روی کنسول‌های نسل هشتمی خود تجربه کنند.

با اینکه در حال حاضر بسیاری از طرفداران آثار ریسینگ منتظر عرضه بازی Forza Horizon 4 هستند، اما امروز یک ریسینگ مهم دیگر منتشر شد که از مجموعه بازی‌های قدیمی سبک خودش محسوب می‌شود. بازی V-Rally 4 که توسط استودیو Kylotonn توسعه یافته است، امروز برای دو کنسول پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر شد و به همین مناسبت، سازندگان تریلری هم از بازی منتشر کردند که ما را با دنیای وسیعی که این ریسینگ دربر می‌گیرد، آشنا می‌کند.

در بازی V-Rally 4 بازیکنان به بیش از ۵۰ وسیله نقلیه و همچنین ۲۲ محیط و فضای مختلف با پیست‌های مختص خود دسترسی خواهند داشت و البته به لطف قابلیت جدید بازی به نام Stage Generator می‌توانند پیست‌های مخصوصی نیز طراحی و به بازی خود اضافه کنند. بازی علاوه بر حالت‌های Career و Quick Race، دارای بخش چندنفره با قابلیت اتصال ۸ بازیکن همزمان است و البته امکان تجربه چندنفره به‌صورت آفلاین و اسپلیت‌اسکرین هم فراهم است. در V-Rally 4 بازیکنان می‌توانند در ۴ کلاس مختلف به رقابت بپردازند که همه آن‌ها هم به محیط‌های جنگلی و جاده‌های خاکی محدود نمی‌شود و شاهد پیست‌های شهری و آسفالت نیز در بازی خواهیم بود. در ادامه می‌توانید به تماشای تریلر جذاب بازی بپردازید.

دانلود از آپارات

بازی V-Rally 4 علاوه بر کنسول‌های نسل هشتمی سونی و مایکروسافت، برای دو پلتفرم نینتندو سوییچ و کامپیوتر هم عرضه خواهد شد، اما هنوز تاریخ انتشار این دو نسخه مشخص نشده است.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده