نویسنده: فریده صالحی
// جمعه, ۱۶ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۵۶

اس جی کلارکسون از گزینه‌های کارگردانی فیلم جدید جیمز باند است

چندی پیش دنی بویل پروژه فیلم Bond 25 را ترک کرد. حال کمپانی MGM برای اینکه تاریخ اکران این اثر خود را جابه‌جا نکند، شدیدا به دنبال یک کارگردان جایگزین می‌گردد.

مدتی است که دنی بویل، کارگردان سابق فیلم Bond 25 (باند) که بیست و پنجمین قسمت مجموعه محبوب جیمز باند محسوب می‌شود، به خاطر برخی اختلاف نظرها با تهیه کنندگان تیم را ترک کرده و حالا این پروژه بدون کارگردان باقی مانده است. حال کمپانی MGM و کمپانی Eon Productions چند وقتی است که به دنبال گزینه‌های دیگر و البته بهتر است تا بتواند او را جایگزین دنی بویل کند و باری دیگر روند تولید از سر گرفته شود؛ زیرا این کمپانی اصلا دوست ندارد که تاریخ اکران این اثر را تغییر دهد. در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اس. جی. کلارکسون جدیدترین هنرمندی محسوب می‌شود که به لیست کارگردانان انتخابی فیلم باند 25 اضافه شده است.

براساس گزارشی که توسط سایت خبری ورایتی منتشر شده، کلارکسون یکی از سه کارگردانی محسوب می‌شود که در حال حاضر در رادار استودیوهای سازنده قرار گرفته است. استودیوی سازنده قصد دارد از این لیست کوتاه خود یک نفر را برای جایگزینی دنی بویل انتخاب کند تا کارگردانی فیلم باند 25 را بر عهده بگیرد. افراد دیگر این لیست عبارتند از کارگردان فیلم American Animals (حیوانات آمریکایی)، یعنی بارت لیتون و کارگردان فیلم White Boy Rick (ریک پسر سفید پوست) یعنی یان دمانگ. یان دمانگ کاندیدی بود که پیش از این جریانات و استفاء بویل، یک گزینه‌ی بسیار خوب و بزرگ محسوب می‌شد.

در حال حاضر، به نظر می‌رسد که احتمال انتخاب شدن یان دمانگ برای کارگردانی بسیار بیشتر از گزینه‌های دیگر است؛ هرچند اینگونه اعلام شده که «ملاقات‌های بیشتری باید صورت بگیرد.» به همین دلیل، هنوز به طور قطعی مشخص نیست که این قرعه به نام چه کسی خواهد افتاد. در هر صورت، مسئولان کمپانی ام جی ام و همچنین ای او ان باید هرچه زودتر تصمیم خود را بگیرند؛ وگرنه مجبور هستند که علی رغم میل باطنی‌شان، تاریخ اکران این اثر را عقب بیندازند.


منبع comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده