نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۱۶ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۴۵

کمپین تامین سرمایه بازی رومیزی Horizon Zero Dawn راه اندازی شد

کمپانی استیم فورجد گیمز، کمپین تامین سرمایه بازی رومیزی Horizon Zero Dawn را که با همکاری سونی و گوریلا گیمز ساخته می‌شود، راه‌اندازی کرد و در دو ساعت اولیه بودجه مدنظر خود را به دست آورد.

بازی Horizon Zero Dawn را می‌توان یکی از بازی‌های موفق این نسل به حساب آورد که با جهان زیبا و بی‌نظیرش، تجربه‌ای فراموش‌نشدنی را برای بازیکنان رقم زد؛ ولی این پایان کار نخواهد بود؛ چرا که ماجراجویی‌های الوی در آینده با بازی رومیزی Horizon Zero Dawn که به وسیله کمپانی استیم فورجد گیمز ساخته می‌شود، ادامه خواهد یافت.

در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که کمپانی Steamforged Games که ساخت بازی‌های رومیزی Resident Evil 2 و Dark Souls را در کارنامه دارد، کمپین جدیدی را به منظور جمع‌آوری بودجه مورد نیاز برای ساخت بازی Horizon Zero Dawn: The Board Game در وب‌سایت کیک استارتر راه‌اندازی کرده است. برای کسانی که در این‌باره اطلاع ندارند باید بگوییم که این بازی رومیزی بر اساس بازی تحسین شده Horizon Zero Dawn که دو سال قبل به صورت انحصاری برای پلی استیشن 4 منتشر شد، ساخته می‌شود و وقایع آن پس از این بازی جریان خواهد داشت و کاراکترهایی نظیر الوی نیز در بازی حضور دارند.

هدف اولیه کمپین تامین سرمایه بازی رومیزی Horizon Zero Dawn جمع‌آوری مبلغ ۲۰۰ هزار دلار بود که این مبلغ در دو ساعت اولیه راه‌اندازی کمپین توسط بیش از ۱۵۰۰ حامی مالی تامین شد. در زمان نگارش این مطلب، مبلغ جمع‌آوری شده از مرز ۴۰۰ هزار دلار عبور کرده است و از آنجایی که کمپین تامین سرمایه بازی در تاریخ ۶ مهر ماه (۲۸ سپتامبر) به پایان می‌رسد، هنوز زمان زیادی تا دستیابی کمپانی استیم فورجد گیمز به تمام اهدافی که در ذهن دارد باقی مانده است.

به گفته کمپانی Steamforged Games، بازی رومیزی Horizon Zero Dawn اثری اکشن تاکتیکی و نیمه کوآپ است که از یک تا چهار بازیکن می‌توانند به تجربه آن بپردازند و بر اساس دنیای منحصربه‌فرد و غنی Horizon Zero Dawn طراحی شده است.

در حال حاضر کمپانی استیم فورجد گیمز در حال توسعه این بازی رومیزی است و تخمین زده می‌شود که در ماه مارس سال ۲۰۲۰ (اسفند ۱۳۹۸-فروردین ۱۳۹۹) شاهد عرضه آن باشیم. شما می‌توانید برای بررسی دقیق‌تر این پروژه به صفحه کیک استارتر بازی مراجعه کنید. شما همچنین می‌توانید تعدادی از تصاویر بازی Horizon Zero Dawn: The Board Game را در ادامه مشاهده کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

Horizon Zero Dawn: The Board Game


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده