نویسنده: مهرداد داودی
// جمعه, ۱۶ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۵۹

مارگو رابی و ماتیاس اسخونارتس به فیلم Ruin اضافه شدند

به تازگی مشخص شده است که مارگو رابی و ماتیاس اسخونارتس به فیلم Ruin به کارگردانی جاستین کورزل پیوسته‌اند.

پیش از این اخباری مبنی بر حضور گل گدوت، بازیگر نقش واندر وومن در فیلم سینمایی Ruin شنیده می‌شد. در این میان به تازگی، طبق جدیدترین اخبار سینما، اعلام شده است که مارگو رابی و ماتیاس اسخونارتس در این فیلم حضور خواهند داشت. پروسه تولید فیلم نیز از اواسط سال ۲۰۱۹ در شهر پراگ آغاز خواهد شد.

فیلم Ruin به کارگردانی جاستین کورزل، با فیلمنامه‌ای از رایان فرپو و متیو فرپو در بازه زمانی پس از جنگ جهانی دوم رخ خواهد داد. این فیلم روایتگر داستان یک بازمانده از هولوکاست با بازی مارگو رابی است که به اجبار با یک کاپیتان از گردان حفاظتی حزب نازی‌ها با بازی ماتیاس اسخونارتس همراه می‌شود. این دو با همکاری یکدیگر برای به قتل رساندن اعضای جوخه مرگ پیشین این کاپیتان گردان حفاظت، تلاش خواهند کرد.

مارگو رابی به تازگی در فیلم I, Tonya در نقش یک اسکیت باز حضور داشت و برای این نقش نیز نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر زن اسکار شد. این در حالی است که ماتیاس اسخونارتس مدتی پیش در فیلم Red Sparrow با جنیفر لارنس همبازی بود. فیلم هم نقدهای مثبتی دریافت کرد و در گیشه موفق بود. کارگردان فیلم، یعنی جاستین کورزل اولین فیلم خود را به نام The Snowtown Murders در سال ۲۰۱۱ جلوی دوربین برد و در سال ۲۰۱۵ یکی از نمایشنامه‌های شکسپیر را اقتباس کرد و فیلم Mecbeth را ساخت؛ فیلمی که نقدهای مثبتی نیز دریافت کرد. این کارگردان یک سال بعد فیلم ویدیو گیمی Assassin’s Creed را با ترکیب بازیگرانی آشنا با فیلم مکبث جلوی دوربین برد.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده