نویسنده: فریده صالحی
// جمعه, ۱۶ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۴۵

تیموتی دالتون به جمع بازیگران سریال Doom Patrol پیوست

به‌تازگی، بازیگر سابق شخصیت مامور 007 یعنی تیموتی دالتون به جمع بازیگران سریال دووم پاترول (Doom Patrol) پیوسته و قرار است نقش رئیس یا چیف را بر عهده داشته باشد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگر سابق شخصیت مامور 007 یعنی تیموتی دالتون، بازیگر فیلم The Living Daylights (روزهای روشن زندگی)، فیلم Hot Fuzz (پلیس خفن) و سریال Penny Dreadful ( داستان عامه پسند) قرار است باری دیگر به صفحه‌ی کوچک تلویزیون‌ها بازگردد و در لایو اکشن اقتباسی دنیای دی سی یعنی سریال Doom Patrol (دووم پاترول) ایفای نقش کند. براساس گزارشی که سایت خبری ددلاین منتشر کرده، تیموتی دالتون قرار است نقش رهبر این گروه ابرقهرمانی به نام رئیس یا چیف (The Chief) را بر عهده داشته باشد.

سریال دووم پاترول فرصتی برای دوباره به تصویر کشیدن یکی از محبوب‌ترین و دوست داشتنی‌ترین گروه‌های دنیای دی سی به حساب می‌آید. این گروه ابرقهرمانی متشکل از قهرمانانی است که رانده شدند؛ قهرمانانی مانند ربات من، نگاتیو من، الاستی-گرل و کریزی جین. این گروه توسط یک دانشمند دیوانه و امروزی به نام دکتر نایلز کالدر ملقب به چیف هدایت می‌شود. هر کدام از اعضای تیم دووم پاترول به طور جداگانه اتفاقات وحشتناک زیادی را تجربه کردند؛ اتفاقاتی زجرآور که به آنها قدرت‌ها و توانایی‌های ابرانسانی اعطا کرد، اما از طرف دیگر هم آنها را زخمی و بد قیافه کرد. بعد از گذشت مدتی که اعضای این تیم از لحاظ روحی و جسمی آسیب دیده بودند و از طرف دیگران طرد شدند، توانستند هدف خود را از طریق رهبرشان یعنی همان چیف پیدا کنند؛ کسی که اعضای این تیم را کنار یکدیگر آورد تا درباره‌ی عجیب‌ترین پدیده‌های موجود تحقیق کند. بعد از مدتی آنها مجبور شدند تا از زمین در مقابل چیزی که پیدا کرده بودند، محافظت کنند.

آنها تبدیل به یک گروه پشتیبانی و یک گروه ابرقهرمانی شدند. تیم دووم پاترول گروهی متشکل از عجیب و غریب‌های دارای قدرت ابرانسانی بود. آنها برای دنیایی مبارزه می‌کردند که هیچ کاری با آنها نداشت و به گونه‌ای آنها را طرد کرده بود. اعضای این تیم بعد از جریانات تایتان‌ها دور هم جمع می‌شوند. بعد از مدتی، دووم پاترول در مکانی که اصلا انتظارش را ندارند، این قهرمانان ناامید را پیدا می‌کند. طولی نمی‌کشد که سایبورگ به سراغ آنها می‌رود و ماموریتی برایشان دارد که رد کردنِ آن تقریبا غیرممکن است، اما در عین حال، اخطاری هم برای این ماموریت وجود دارد که «زندگی آنها، هیچوقت و هرگز مثل قبل نمی‌شود.»

شخصیت‌های تیم دووم پاترول قرار است در قسمت پنجم سریال Titans (تایتان‌ها) ظاهر شوند. این سریال، لایو اکشن درام کمپانی دی سی محسوب می‌شود که توسط گرگ برلانتی ساخته شد و در سرویس استریم این کمپانی به نام DC Universe پخش می‌شود. برندن فریزر، آوریل بالبی، جک مایکلز و دواین مورفی از جمله بازیگرانی هستند که در این سریال حضور دارند و به ایفای نقش می‌پردازند. داستان این سریال ۱۳ قسمته‌ی ابرقهرمانی قرار است توسط نویسنده‌ی سریال Supernatural (سوپرنچرال) یعنی جرمی کارور نوشته شود. از طرف دیگر، گرگ برلانتی، جف جانز، جرمی کارور و سارا شکتر تهیه کنندگی اجرایی این مجموعه را بر عهده دارند. تیموتی دالتون آخرین بار در سریال داستان عامه پسند که یکی از مجموعه‌های ترسناک شبکه Showtime محسوب می‌شود، حضور داشت. او نقش شخصیت اصلی داستان یعنی سر مالکوم را از سال ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۶ در این مجموعه بر عهده داشت، اما از آن زمان این بازیگر دیگر در تلویزیون دیده نشد.

 


منبع comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده