نویسنده: فریده صالحی
// جمعه, ۱۶ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۴۵

پنج بازیگر محبوب جدید به فیلم The Devil All The Time پیوستند

به‌تازگی تام هالند، کریس ایوانز، رابرت پتینسون و میا واشیکوفسکا به جمع بازیگران فیلم The Devil All the Time، اثر سینمایی و اقتباسی جدید آنتونیو کمپوس پیوستند.

آنتونیو کمپوس، کارگردان فیلم Christine (کریستین) و فیلم Simon Killer (سایمون کیلر)، به‌تازگی اثر سینمایی جدیدش را انتخاب کرده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تام هالند، رابرت پتینسون، میا واشیکوفسکا، کریس ایوانز و تریسی لتس، در مذاکره هستند تا در صورت توافق به تیم تولید فیلم The Devil All the Time بپیوندند و در آن ایفای نقش کنند. این فیلم، یک اثر اقتباسی براساس رمان محبوب دونالد ری پولاک است که در سال ۲۰۱۱ منتشر شد. فیلمنامه‌ی این اثر اقتباسی توسط خودِ آنتونیو و پائولو کمپوس نوشته شده است. از طرف دیگر، آنتونیو علاوه بر نویسندگی، کارگردانی این اثر را هم بر عهده دارد. تهیه کنندگی این فیلم قرار است توسط کمپانی Randall Poster و همچنین جیک جیلنهال و ریوا مارکر از کمپانی Nine Stories Productions انجام شود. براساس برنامه‌ریزی‌ها، فیلمبرداری و تولید این اثر اقتباسی قرار است از ماه فوریه سال ۲۰۱۹ (بهمن-اسفند امسال) آغاز شود. طرح کلی فیلمنامه‌ی فیلم The Devil All the Time به شرح زیر است:

در محلی به نام ناکم استیف در ایالت اوهایو، که یک جنگل دور افتاده و فراموش شده به حساب می‌آید، طوفانی از ایمان، خشونت و رستگاری به راه می‌افتد. شخصیت مثبت و اصلی داستانِ ما یعنی ویلارد راسل که برای نجات همسر در حال مرگش بسیار ناامید و مستاصل شده، مجبور می‌شود که فداکاری‌ای انجام دهد. پسرِ او که آروین نام دارد (با بازی تام هالند)، به گونه‌ای بزرگ شده که در دوران مدرسه به‌شدت از طرف قلدرهای مدرسه‌اش زور می‌شنید. حالا او تبدیل به مردی شده که می‌داند درست در چه زمانی باید دست به کار شود.

بازیگرانی که برای این فیلم انتخاب می‌شوند، باید در نهایت هر کدام از آنها نقش یکی از این شخصیت‌ها را ایفا کنند: یک زن و شوهر قاتل سریالی، یک کشیش آزمایش کننده‌ی ایمان و یک کلانتر محلی فاسد (با بازی کریس ایوانز). این داستان در طی دو دهه بازگو می‌شود. کمپوس علاوه بر این اثر اقتباسی، قراردادی را با کمپانی فاکس سرچلایت (Fox Searchlight) امضا کرده که یکی از آثار ترسناک آن یعنی فیلم Splitfoot را کارگردانی و فیلمنامه‌ی آن را بازنویسی کند. همچنین او وظیفه دارد که قسمت پیش درآمد فیلم The Omen (طالع نحس) را برای کمپانی فاکس قرن بیستم (20th Century Fox) کارگردانی کند.

آخرین اثر سینمایی آنتونیو کمپوس یعنی فیلم کریستین که سال گذشته به روی پرده سینماها رفت، تا حد زیادی مورد استقبال منتقدان قرار گرفت. او همچنین اخیرا درگیر یک پروژه تلویزیونی بود و تهیه کنندگی اجرایی و کارگردانی سریال The Sinner (گناهکار) از شبکه USA با بازی جسیکا بیل را بر عهده داشت. به عنوان یک تهیه کننده، او آثاری مانند فیلم Martha Marcy May Marlene (مارتا مارسی می مارلین)، فیلم James White (جیمز وایت)، فیلم The Eyes of My Mother (چشمان مادرم) و Piercing را در کارنامه‌ی حرفه‌ای خود دارد.


منبع deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده