// جمعه, ۱۶ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۵۸

بازی Final Fantasy XV: Pocket Edition HD برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه شد

کاربران پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان می‌توانند با مراجعه به فروشگاه کنسول خود، بازی Final Fantasy XV: Pocket Edition را خریداری کنند.

با توجه به اخبار بازی منتشر شده، کمپانی اسکوئر انیکس (Square Enix)، سازنده و ناشر بازی Final Fantasy XV: Pocket Edition، اعلام کرد که نسخه HD شده بازی Final Fantasy XV: Pocket Edition برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر شده است. همچنین بازی Final Fantasy XV: Pocket Edition HD در تاریخ نامشخصی برای نینتندو سوییچ نیز عرضه می‌شود.

بازی Final Fantasy XV: Pocket Edition در ابتدا برای سیستم عامل اندروید و iOS در دسترس قرار گرفته بود و پیش از تابستان نیز برای کامپیوتر عرضه شد. حال، فرصتی مناسب برای آن دسته از اشخاصی که بازی Final Fantasy XV را تجربه نکرده‌اند، فراهم شده است. همچنین آن دسته از مخاطبانی که Final Fantasy XV را بازی کرده‌اند، می‌توانند با بازی کردن Final Fantasy XV: Pocket Edition تجربه‌ای متفاوت و جالب را کسب کنند.

در ادامه مشخص شده است که تا تاریخ ۲۲ شهریور ماه (۱۳ سپتامبر) بازی Final Fantasy XV: Pocket Edition HD روی فروشگاه PS4 و Xbox One با تخفیف به فروش می‌رسد و به جای پرداخت ۳۰ دلار، می‌توانید با پرداخت ۱۷.۹۹ دلار این بازی را خریداری کنید. در انتها می‌توانید با مراجعه به معرفی بازی موبایل Final Fantasy XV: Pocket Edition، با حال و هوای بازی و داستان آن آشنا شوید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده