// جمعه, ۱۶ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۸

بخش بتل رویال بازی Battlefield V توسط کرایتریون گیمز ساخته می‌شود

کمپانی الکترونیک آرتز، اطلاعات بیشتری را از Firestorm، حالت بتل رویال بازی Battlefield V منتشر کرد.

چندی پیش بود که ویدیویی از بخش چندنفره بازی Battlefield V منتشر شد و در جریان آن مشخص شد که Firestorm، نام حالت جدید بازی Battlefield V است و برخلاف ۱۰۰ بازیکن، ۶۴ بازیکن را در خود جای می‌دهد. حال طبق جدیدترین اخبار بازی، کمپانی الکترونیک آرتز (Electronic Arts)، ناشر بازی Battlefield V، در یک پست در وبسایت رسمی بتلفیلد، اطلاعات بیشتری را از Firestorm، منتشر کرده است.

برخلاف سایر حالت‌ها و بخش داستانی که توسط استودیو EA Dice توسعه داده شده است، حالت Firestorm توسط استودیو کرایتریون گیمز (Criterion Games) توسعه داده شده است. در این حالت شما در نقشه‌ی بازی باید به دنبال سلاح و مهمات دیگری بگردید تا بتوانید سایر بازیکنان را از پیش روی بردارید (در واقع ۶۴ بازیکن بازی به تیم‌های چهارنفره تقسیم‌بندی می‌شوند. همچنین به جای استفاده از طوفان و سایر موارد در بازی‌های بتل رویال، استودیو کرایتریون از یک حلقه آتش استفاده کرده است که مدام در حال بسته شدن است.

در ادامه مشخص شده است که سیستم تخریب‌پذیری محیط، تانک‌ها و سایر وسایل نقلیه در حالت Firestorm نیز حضور دارند و بازیکنان می‌توانند از آن‌ها برای نابودی سایر تیم‌ها استفاده کنند. همچنین حالت بتل رویال بازی Battlefield V چالش‌های مخصوص به خودش را دارد و Objectives موردی است که در طول بازی با آن مواجه خواهید شد. در واقع Objectives محیط‌هایی هستند که بازیکنان با در اختیار گرفتن‌شان، می‌توانند Gearهای بهتری را دریافت کنند.

در کنار تمامی موارد ذکر شده، مزیت‌های جدیدی برای پیش خرید بازی Battlefield V معرفی شد. بازیکنانی که بازی Battlefield V را پیش خرید کنند، ست Firestorm Ranger  را دریافت خواهند کرد که محتویات آن در تصویر زیر نمایش داده شده است. الکترونیک آرتز اعلام کرده است که بازیکنان از این ست در بخش چندنفره نیز می‌توانند استفاده کنند.

Battlefield V

نظر شما کاربران زومجی در مورد حالت Firestorm بازی Battlefield V چیست؟


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده