نویسنده: علی گودرزی
// جمعه, ۱۶ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۲۸

تریلر روز عرضه بازی Spider-Man به همراه چند ویدیو جدید دیگر از آن منتشر شد

تریلر روز عرضه‌ی بازی Spider-Man، به همراه چند ویدیو دیگر به مناسبت عرضه‌ی این بازی مورد انتظار، منتشر شدند.

همانطور که در جریان هستید، امروز ۷ سپتامبر‌ (۱۶ شهریور) است و بازی اسپایدرمن، جدیدترین اثر استودیو اینسامنیاک گیمز، لحظاتی پیش به طور رسمی در سراسر جهان عرضه شده و به همین مناسبت، تریلر روز عرضه بازی نیز منتشر شده است.

البته اگر یادتان باشد، حدود یک ماه پیش تریلر روز عرضه‌ی بازی منتشر شد! اما امروز با یک نسخه‌ی طولانی‌ و متفاوت‌تر از آن طرف هستیم. در کنار این موارد، اعضای استودیو اینسامنیاک به همراه اعضای کمپانی مارول، در یک رویداد لایو استریم شرکت و طی آن، از یک‌سری محتوای جدید برای بازی رونمایی کردند.

طی این لایو استریم، اولین پوشش مرد عنکبوتی که قرار است همراه با یک DLC به بازی راه پیدا کند، معرفی شد. این پوشش را گابریل دل‌اوتو طراحی کرده و قرار است همراه با بسته‌ی الحاقی The Heist که چندی پیش تیزر معرفی‌اش منتشر شد، به بازی راه پیدا کند. این اولین پوششی است که قرار است در خلال یک بسته‌ی الحاقی به بازی اضافه شود و طبق گفته‌ی سازندگان بازی، پوشش‌های مختلفی برای کاراکتر مرد عنکبوتی در آینده و در قالب‌ DLCهای مختلف به بازی اضافه خواهند شد.

در کنار تمامی مورادی که ذکر شد، یک ویدیو هم از روند ساخت موسیقی بازی منتشر شده و طی آن جان پیسانو، آهنگساز بازی، درباره‌ی نحوه‌ی ساخت موسیقی متن این اثر تحسین‌ شده، گفت و گو کرده است. تمامی این ویدیوها را در ادامه‌ی مطلب تماشا می‌کنیم.

بازی Spider-Man امروز به طور رسمی در سراسر جهان منتشر شد و نقدهایش هم چند روز پیش در فضای مجازی قرار گرفتند. این بازی را هم‌اکنون می‌توانید روی پلی استیشن 4 تجربه کنید.

دانلود از آپارات

دانلود از آپارات

دانلود از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده