نویسنده: مهرداد داودی
// جمعه, ۱۶ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۲۸

فیلم همه می دانند از معرفی به اسکار باز ماند

فیلم سینمایی «همه می‌دانند» به کارگردانی اصغر فرهادی که یکی از نامزدهای معرفی به اسکار از طرف سینمای اسپانیا بود، از معرفی به آکادمی اسکار باز ماند.

مدتی پیش بود که اعلام شد فیلم سینمایی «همه می‌دانند» یا «Everybody Know» به کارگردانی اصغر فرهادی در کنار دو فیلم دیگر به عنوان نامزدهای نهایی سینمای اسپانیا معرفی شده‌اند. به تازگی و طبق جدیدترین اخبار سینما، مشخص شده است که فیلم «همه می‌دانند» به عنوان نماینده سینمای اسپانیا به اسکار معرفی نشده است و فیلم «قهرمانان» ساخته خاویر فسر به نود و یکمین اسکار تاریخ معرفی شده است.

فیلم همه می دانند

فیلم سینمایی «همه می‌دانند» جدیدترین فیلم اصغر فرهادی محسوب می‌شود. این فیلم که یک فیلم اسپانیایی زبان است، در جشنواره فیلم کن به عنوان فیلم افتتاحیه پخش شد و یک روز پس از آن به صورت عمومی در فرانسه اکران شد. همه می‌دانند در اولین اکران عمومی‌اش به درآمد قابل توجه‌ای دست پیدا کرد. این فیلم اکنون و در آینده‌ای نزدیک در کشورهای مختلف اکران خواهد شد. شرایط اکران فیلم «همه می‌دانند» در ایران همچنان مشخص نیست. اما بنابر گفته مسئولان، از آنجایی که فیلم تهیه کننده‌ای اسپانیایی زبان دارد، یک فیلم خارجی محسوب می‌شود و با آن به عنوان یک فیلم خارجی برخورد خواهد شد.

در فیلم «همه می‌دانند» بازیگرانی مانند پنه لوپه کروز، خاویر باردم، ریکاردو دارین، ادوارد فرناندز، باربارا لنی، الویرا مینگز، ایما کوئستا، روژه کاسا مایور و رامون باره‌آ حضور خواهند داشت. این فیلم درباره زنی به نام کارولینا است که در سفری از آرژانتین به زادگاهش یعنی اسپانیا باز می‌گردد. فیلم «همه می‌دانند» قرار است در جشنواره فیلم تورنتو حضور داشته باشد. شما در زیر می‌توانید اولین تریلر منتشر شده از این فیلم سینمایی را ببینید.

دانلود از آپارات


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده