نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۶ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۹

بلوری فیلم Star Wars: The Last Jedi بیش از بلوری هر فیلم دیگری در سال ۲۰۱۸ فروخته است

طبق آمار منتشر شده، فیلم Star Wars: The Last Jedi صدرنشین پرفروش‌ترین نسخه بلوری فیلم‌ها در سال ۲۰۱۸ بوده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، نسخه بلوری فیلم Star Wars: The Last Jedi (جنگ ستارگان: آخرین جدای) تبدیل به پرفروش‌ترین نسخه بلوری فیلم‌ها در سال ۲۰۱۸ شده است. نسخه بلوری قسمت هشتم فیلم Star Wars (جنگ ستارگان) به کارگردانی رایان جانسون که با بازخورد متفاوت طرفداران این مجموعه و استقبال تماشاگران مواجه شده بود، توانسته با فروش ۳.۰۱۹.۴۳۲ میلیون نسخه تنها در آمریکا، به پرفروش‌ترین نسخه بلوری یک فیلم در طول سال ۲۰۱۸ تبدیل شود. فیلم Star Wars: The Last Jedi توانسته به راحتی فیلم Black Panther (بلک پنتر) را شکست دهد که با فروش ۲.۶۲۶.۹۲۱ میلیون نسخه در آمریکا، در رتبه دوم این فهرست قرار گرفته است. 

همچنین فیلم Thor: Ragnarok (ثور: راگناروک)، انیمیشن Coco (کوکو) و فیلم The Greatest Showman (برترین شومن)، به ترتیب در رتبه‌های سوم تا پنجم این فهرست قرار دارند. شما در ادامه می‌توانید فهرست کامل پرفروش‌ترین نسخه بلوری‌ فیلم‌ها در طول سال ۲۰۱۸ را در اینجا مشاهده کنید. با اینکه فیلم Star Wars: The Last Jedi طرفداران مجموعه جنگ ستارگان را به دو دسته تقسیم کرد، اما برخلاف تصور عموم این فیلم در بازار خانگی بسیار خوب عمل کرده است و به نظر می‌رسد که این موضوع می‌تواند خبر بسیار خوبی برای لوکاس فیلم و والت دیزنی باشد.

فیلم Star Wars: Episode IX (جنگ ستارگان: اپیزود ۹) به‌ کارگردانی و نویسندگی جی جی آبرامز، فیلم بعدی مجموعه جنگ ستارگان است که برای اکران در تاریخ ۲۰ دسامبر ۲۰۱۹ (۲۹ آذر ۱۳۹۸) برنامه ریزی شده است. دیزی ریدلی، آدام درایور، جان بویگا، اسکار آیزاک، مارک همیل، کری فیشر، آنتونی دنیلز، بیلی دی ویلیامز، دامنل گلیسون، لوپیتا نیونگو، کلی مری ترن، جوناس سوآتامو، بیلی لورد، کری راسل، نائومی آکی، مت اسمیت، ریچارد ای گرانت و دامینیک مانهن، از جمله بازیگرانی هستند که در قسمت نهم فیلم Star Wars حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده