نویسنده: فریده صالحی
// جمعه, ۱۶ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۲۹

رویداد House of M دنیای کتاب‌های کمیک در قالب کازپلی‌های حرفه‌ای

داستان‌ها و رویدادهای کتاب‌های کمیک، فرصت‌های زیادی را برای طرفداران به وجود آورده تا بتوانند با کازپلی‌های مختلف، خود را به شکل شخصیت‌های مورد علاقه‌شان در بیاورند.

تا به امروز، داستان‌های مختلف دنیای کمپانی مارول کامیکس، شرایط و فرصت‌های خوب زیادی را در اختیار طرفداران قرار داده تا پوشیدن کازپلی‌ها، خود را شبیه به شخصیت مورد علاقه‌ی خود کنند. حال در جدیدترین اخبار دنیای کمیک تصویرهای جدیدی از یک گروه کازپلی منتشر شده که می‌توان گفت تمام این حرفه و هنر را به سطح جدیدی برده است. یکی از کاربران توییتری به‌تازگی چندین تصویر از کازپلی «House of M» گروه خود منتشر کرده است. اعضای این گروه، به طرز بسیار با شکوهی خود را به شکل اعضای سلطنتی خاندان مگنس درآورده‌اند. در این تصویر بسیار زیبا، ما شاهد حضور مگنیتو، اسکارلت ویچ، کوئیک سیلور و پولاریس هستیم. در کنار اعضای سلطنتی، شخصیت‌های مختلف دیگر گروه مردان ایکس هم حضور دارند که به عنوان نگهبانان سلطنتی در حال خدمت کردن هستند.

اگر اطلاعاتی درباره‌ی این رویداد ندارید، باید گفت که خط داستانی خاندان ام، در سال ۲۰۰۵ و توسط نویسنده‌هایی به نام برایان مایکل بندیس و اولیویه کاپل خلق شده است. در این خط داستانی ما شاهد این هستیم که شخصیت اسکارلت ویچ اساسا، مسیر معمول واقعیت دنیای مارول را تغییر می‌دهد زیرا در آن برهه زمانی او دو فرزند خود را از دست داده بود و به شدت برای این اتفاق احساس ناراحتی می‌کرد. این خط داستانی درست از همان زمانی که برای اولین بار منتشر شد، به طرز عجیب و تا حد زیادی در میان طرفداران محبوب شد.

این موضوع به قدری محبوب و مهم شد که الیزابت اولسن، بازیگر نقش شخصیت واندا ماکسیموف ملقب به اسکارلت ویچ در دنیای سینمایی مارول علاقه‌ی خود را به این رویداد و آوردن آن به صفحه نمایش بزرگ سینما ابراز کرده است. اولسن اوایل سال جاری میلادی در مصاحبه‌ای درباره این موضوع صحبت کرد:

من و پل بتانی درباره‌ی این موضوع که چه قدر دوست داریم که در ساخت اسپین آف خاندان ام شرکت داشته باشیم، صحبت و شوخی‌های زیادی کردیم.  یک نسخه‌ی مستقل و واقعی از آن.

الیزابت اولسن همچنین در یک مصاحبه دیگر خود اینگونه درباره‌ی ساخت این خط داستانی صحبت کرد:

من واقعا دوست دارم که یک فیلم مستقل بسازم و همچنین واقعا دوست دارم که این اثر مستقل، داستان خاندان ام باشد که یک داستان کمیک بوکی از ویژن و اسکارلت ویچ است که دارای یک خانواده‌ی ظاهری و ساختگی هستند. او (واندا)، معتقد است که دو فرزند دو قلو دارد. او واقعیت خودش را تغییر می‌دهد تا این موضوع را باور کند اما واقعیت این است که او فرزندان خود را از دست داده و ویژن باید این موضوع را تحمل کند. بعد، آنها (ویژن و خانواده‌ی واندا) باید به او بگویند که در تمام این مدت یک اتفاق ساختگی را تجربه می‌کرده است. آنها باید اعلام کنند که او یک تجربه‌ی بسیار وحشتناک و جیغ‌های زیادی داشته است. او در واقع تمام جهش یافته‌ها را به قتل رسانده بود. با این حال این یک داستان مرتبط با تیم مردان ایکس است به همین خاطر ما باید پایان آن را تنظیم کنیم و تا حدودی تغییر دهیم.


منبع comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده