نویسنده: علی کمالی
// جمعه, ۱۶ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۰۱

بازی Jagged Alliance: Rage کمتر از یک ماه دیگر برای PC منتشر می‌شود

بازی تاکتیکی Jagged Alliance: Rage در تاریخ ۵ مهرماه برای پی سی و ۱۵ آبان‌ ماه برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر خواهد شد.

کمپانی هندی گیمز (HandyGames) ناشر بازی ایزومتریک و تاکتیکی Jagged Alliance: Rage اعلام کرد که این بازی در تاریخ ۲۷ سپتامبر (۱۵ آبان) برای کامپیوتر عرضه می‌شود و مدتی بعد در تاریخ ۶ نوامبر (۱۵ آبان) نیز برای کنسول‌های خانگی پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتشر خواهد شد.

Jagged Alliance: Rage یک بازی تاکتیکی با گیم‌پلی و مبارزات نوبتی است که از المان‌های ماجراجویی و قهرمانان بامزه و در عین حال عجیب و غریب بهره می‌برد. این بازی که به عنوان اسپین‌آف سری Jagged Alliance شناخته می‌شود، از نظر داستانی، بیست سال پس از بازی اول این مجموعه جریان دارد و شما را به سفری پرمخاطره به دل یک جنگل جهنمی می‌برد تا با همکاری چند سرباز دیگر، علیه ارتشی از مزدوران که برای یکی از بزرگترین اربابان مواد مخدر می‌جنگند، مبارزه کنید.

Jagged Alliance: Rage

بازی Jagged Alliance: Rage گیم‌پلی تاکتیک‌محوری دارد و مبارزات نوبتی آن به خوبی با ویژگی‌های ماجراجویی تلفیق شده‌اند. یکی از ویژگی‌های خوب بازی این است که شما می‌توانید به انتخاب خودتان کار را به صورت مخفی‌کاری یا اکشن پیش ‌ببرید. در اختیار داشتن شخصیت‌های مختلف که هر کدام ویژگی‌ها، توانایی‌ها و رفتارهای مخصوص به خود را دارند نیز به شما کمک می‌کند تا بازی را آن‌طور که می‌پسندید انجام دهید. سیستم ارتقای مهارت‌های جدید بازی که با عنوان Rage شناخته می‌شود، شخصیت‌های شما را در جریان مبارزات، قدرتمندتر می‌کند. گفتنی است که Jagged Alliance: Rage را می‌توانید به همراه یکی از دوستان‌تان به صورت دونفره آنلاین نیز تجربه کنید که در این حالت لذت مبارزه با دشمنان پرتعداد بازی دوچندان خواهد شد.

شاید برایتان جالب باشد بدانید که اولین بازی از مجموعه Jagged Alliance در سال ۱۹۹۵ منتشر شد و تا امروز بیشتر از ۱۰ بازی از این سری برای پلتفرم‌های مختلف عرضه شده است.


منبع Gematsu
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده