// جمعه, ۱۶ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۳۱

معرفی بازی موبایل Klick Klack؛ معمای عبور از کاشی‌های چرخان

بازی موبایل Klick Klack اثر معمایی جذابی است که سرعت‌عمل بالایی را از مخاطبانش می‌طلبد و گیم‌پلی سرگرم‌کننده‌ای را فراهم می‌آورد.

در میان بازی‌های معمایی زیادی که در سال‌های اخیر منتشر شده است، اگر بخواهیم چند مورد از پرطرفدارترین و اعتیادآورترین‌ها را فهرست کنیم، قطعا در جایی از مطلب خود نامی از بازی 2048 هم خواهیم برد؛ اثری که با یک سری قوانین ساده و یک گیم‌پلی سریع، بازیکن را وادار می‌کرد تا در لحظه بیندیشد، تصمیمش را بگیرد و حرکت خود را انجام دهد. ماهیت رکوردزنی بازی، یکی از عواملی بود که 2048 را به اثری اعتیادآور و ماندگار تبدیل می‌کرد. با این حال، اگر از جابجا کردن مکعب‌های عددی خسته شده‌اید و به دنبال تجربه‌ای مشابه، اما با کمی تفاوت هستید، بازی اندروید و آیفون Klick Klack می‌تواند یکی از نزدیک‌ترین گزینه‌ها به ایده‌آل شما باشد؛ اثری که شاید در ظاهر ارتباطی با 2048 نداشته باشد، اما بسیاری از المان‌های گیم‌پلی آن شباهت زیادی با اثر معروف 2048 دارد و همچنان سرعت عمل و دقت بالایی را از مخاطبانش می‌طلبد.

Klick Klack
Klick Klack
Klick Klack
گیم‌پلی بازی نیاز به سرعت و دقت بالایی دارد تا بتوانید در لحظه بهترین مسیر را تشخیص دهید و کاشی‌ها را بچرخانید

در بازی Klick Klack تنها وظیفه شما این است که مسیر گوی در حال حرکت در صفحه را به ترتیبی بچینید که در نهایت به دایره‌های زرد رنگ برسد و هر قدر که تعداد بیشتری از این دایره‌ها را جمع کنید امتیاز شما هم بیشتر خواهد بود. اما بازی برای چالشی‌تر کردن گیم‌پلی از راه‌ها و المان‌های مختلفی استفاده کرده است. مسیرها خطوطی هستند که روی کاشی‌های موجود در صفحه کشیده شده‌اند و شما فقط با چرخاندن این کاشی‌ها می‌توانید گوی را هدایت کنید و به همین علت هم اگر گوی در هنگام عبور از کاشی‌ها نتواند روی خط موردنظر قرار بگیرد، بازی برای شما تمام خواهد شد و باید دوباره از اول تلاش کنید. اینکه حواستان به محل دایره‌های زرد باشد و در عین حال سعی کنید با سرعت‌عمل بالا مسیر را برای رسیدن به آن نقطه هموار کنید، مشکل‌ترین بخش گیم‌پلی است که بارها باعث شکست خوردن بازیکن می‌شود.

گذشته از این‌ها، با عبور از امتیاز ۱۰، هر بار که محل جدید دایره زرد نشان داده می‌شود یکی از کاشی‌ها نیز از صفحه حذف می‌شود تا مسیرهای ممکن برای رسیدن به دایره کاهش یابد و این روند حذف شدن کاشی‌ها در امتیازهای بالاتر تشدید هم می‌شود تا جمع‌کردن امتیازهای بیشتر نیاز به سرعت‌عمل شدیدا بالایی داشته باشد. با این حال، بازی آیفون و اندروید Klick Klack تجربه جذابی است که قطعا بارها و بارها در آن تلاش خواهید کرد تا به امتیازهای بیشتری دست پیدا کنید و به همین دلیل هم تبدیل به بازی سرگرم‌کننده‌ای برای‌تان خواهد شد.

Klick Klack
Klick Klack
Klick Klack

از لحاظ بصری، بازی Klick Klack گرافیک هنری زیبایی را با رنگ‌بندی‌های جذابی ارائه می‌دهد که بازیکن را به این سادگی از تماشای صفحه گوشی هوشمند خود خسته نمی‌کند و البته یک موسیقی جذاب و هماهنگ با ریتم سریع بازی نیز شما را در تجربه‌تان همراهی می‌کند تا لذت بیشتری از دقایقی که پای بازی می‌گذرانید، ببرید. برای دانلود این بازی می‌توانید به لینک‌های زیر مراجعه کنید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Klick Klack


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده