// جمعه, ۱۶ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۲

معرفی بازی موبایل Ancient Bricks: لذت تخریب خشت‌های باستانی

بازی موبایل Ancient Bricks اثری است که حس و حالی شبیه به برخی از بازی‌های قدیمی و خاطره‌انگیز دارد. 

بازی موبایل Ancient Bricks اثری در سبک آرکید است که در پس ظاهر مدرن و امروزی‌اش، یاد و خاطره برخی بازی‌های قدیمی را زنده می‌کند؛ بازی‌هایی که در آن‌ها، یک توپ را به‌وسیله جسمی در پایین صفحه کنترل می‌کردیم و در حین فرود، باید مواظب بودیم که این توپ از صفحه خارج نشود. حال چنین تجربه‌ای را قرار است با کیفیتی عالی در این بازی اندروید و آیفون تجربه کنید.

وقتی که تجربه این اثر را آغاز می‌کنید، با آن بیگانه نیستید و نسخه‌های کوچک‌تر و متفاوت‌تری از این بازی را قبلا روی کامپیوتر و کنسول‌های دستی کوچک‌تر تجربه کرده‌اید. وظیفه شما در Ancient Bricks بسیار مشخص است و باید توپی را که در اختیار دارید به سمت خشت‌های باستانی شلیک کنید و از سقوط آن به زمین جلوگیری کنید. هرچه قدر که گوی‌ها را بیش‌تر در جریان بازی نگه دارید، می‌توانید ادامه دهید و شانس به پایان بردن مراحل را داشته باشید. این روند تا انتها ادامه دارد و قرار است مراحل متنوعی را تجربه کنید. بازی اتاق‌های زیادی دارد که در هر کدام بیش از ۱۰۰ مرحله ناب و جذاب لنتظارتان را می‌کشند. پس کلا نباید نگران کم‌بودن تعداد آن‌ها باشید و از این نظر سیراب خواهید شد. بازی علاوه بر چنین مراحلی، یک بخش بی‌نهایت هم دارد که در آن می‌توانید برای ثبت رکوردی تازه، به کند و کاو بپردازید و طلا استخراج کنید. این بخش دارای جذابیت خاصی است و در آن شاهد یک محیط به هم پیوسته هستیم.

Ancient Bricks
Ancient Bricks
Ancient Bricks

گرافیک این بازی اندروید و آیفون بسیار جذاب است و شاهد محیط‌های پویا و زیبایی هستیم. چنین چیزی بار محبوبیت بازی را بیش‌تر کرده است. المان‌های گیم‌پلی بازی بسیار متنوع هستند و می‌توانید با هدایت درست گوی به گوشه و کناره‌ها، امتیازات بسیار بیش‌تری کسب کنید. خردشدن خشت‌ها جذابیت خاصی دارد و حتی سنگ و کلوخ را نیز می‌توانید بشکافید. از این نظر، جلوه‌های ویژه در بازی غوغا می‌کنند و هیچ‌گاه نمی‌توانید از این نظر ایرادی به بازی وارد کنید. جلوه‌های صوتی نیز، به صورت مینیمال در بازی وجود دارند. کنترلر بازی بسیار روان و سریع است و می‌توانید صفحه‌ای را که با آن توپ را کنترل می‌کنید، به‌سادگی هدایت کنید. میزان حساسیت این صفحه در دست خود بازیکن و قابل تنظیم است. ترکیبات رنگی استفاده شده در بازی هم بسیار زیبا و چشم‌نواز هستند.

بافت گرافیکی بسیار جذاب و فیزیک عالی، مواردی هستند بازی را از نظر ظاهری در لول بالایی قرار می‌دهند

یکی از بهترین بخش‌های Ancient Bricks که نمی‌توان به سادگی از آن گذشت، آیتم‌های متنوع در زمینه ایجاد قدرت و ضعف صفحه و توپ‌های بازی است. هنگامی‌که خشت‌ها را خرد می‌کنید، آیتم‌هایی علاوه بر طلا، به سمت پایین سرازیر می‌شوند که لزوما آیتم‌های قدرت نیستند و می‌توانند برای شما دردسر هم ایجاد کنند. کم کم با آن‌ها آشنا می‌شوید و می‌توانید دقت نظر بیش‌تری روی دریافت یا عدم دریافت آن‌ها داشته باشید. اما نکته‌ای که مدنظرم است، تنوع بسیار بالای آن‌ها است که می‌توانند تاثیر زیادی در بازی داشته باشند. قفل صفحه، امکان تصاحب گوی، سرعت بالاتر و توپ‌های چندگانه، تنها گوشه‌ای از این قابلیت‌های مثبت و منفی در بازی هستند. این آیتم‌ها می‌توانند ترکیبی باشند و با کسب چندین مورد از آن‌ها ترکیب جذابی از آن‌ها را داشته باشید. همین ترکیب باعث می‌شود که خلاقیت در بازیکنان نمودار شود و راه‌های زیادی را برای استخراج بیش‌تر طلا یاد بگیرند.

Ancient Bricks
Ancient Bricks
Ancient Bricks
بخش معدن، امکان تجربه رکوردی این بازی را به شکل منحصربفردی ممکن کرده است

بازی Ancient Bricks توپ‌های بسیار متنوعی دارد و می‌توانید با کسب امتیازات بیش‌تر، اقدام به خریداری آن‌ها کنید. بخش سفارشی سازی آیتم‌های مختلف بازی، بسیار کامل و جامع طراحی شده است. این نکات بسیار ظریف هستند و در کنار هم یک واقعیت بسیار مهم را تشکیل می‌دهند؛ اینکه بازی اثری اعتیادآور است که می‌تواند مخاطبش را تا مدت‌ها سرگرم کند.

بازی Ancient Bricks با توجه به بخش‌های متنوعی که دارد بسیار سرگرم کننده است و توانسته است آیتم‌های بسیار خوبی برای به چالش کشیدن بازیکنان داشته باشد. این بازی را می‌توانید از پلی‌استور و اپ‌استور برای سیستم عامل اندروید و iOS دریافت کنید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Ancient Bricks


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده