نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۰۱

بازی های هفته دوم شهریور 1397 برای اندروید

در هفته دوم شهریور، بازی‌های موبایل مهمی مثل Hello Neighbor یا Hungry Dragon را معرفی کردیم. 

در هفته دوم شهریور هم مثل روال همیشه، تعداد زیادی بازی اندروید و آیفون در زومجی معرفی کردیم و در این مطلب، نگاهی به پنج مورد از بهترین بازی‌های هفته خواهیم داشت. در هفته‌ای که پشت سر گذاشتیم، بازی Hello Neighbor را معرفی کردیم که پس از انتشار روی پی‌سی و ایکس‌باکس وان، اخیرا علاوه بر سوییچ و پلی‌استیشن 4، برای موبایل هم منتشر شده است. همچنین این هفته دو بازی جذاب از یوبی‌سافت داشتیم که هر دو، در لیست بهترین‌های هفته قرار دارند و در ادامه می‌توانید بیش‌تر با آن‌ها آشنا بشوید. 

در صورتی که به دنبال بازی‌های موبایل متنوع‌ می‌گردید، می‌توانید با ورود به بخش معرفی بازی موبایل، نگاهی به فهرستی از بهترین بازی‌های اندروید و آیفون بیندازید. زومجی همینطور به صورت ماهیانه در ابتدای ماه میلادی و شمسی، بهترین بازی های اندروید رایگان و پولی را معرفی می‌کند.

بازی Hello Neighbor

Hello Neighbor

امروزه پلتفرم موبایل به چنان سطحی از لحاظ قدرت سخت‌افزاری رسیده است که حتی بتوان برخی بازی‌های پی‌سی و کنسولی را روی آن پورت کرد و Hello Neighbor هم یکی از همین دست بازی‌ها است. این اثر چندی پیش برای پی‌سی و ایکس‌باکس وان منتشر شده بود و اخیرا هم برای پلی‌استیشن 4، نینتندو سوییچ، اندروید و آیفون پورت شده است. در Hello Neighbor، شما شخصیت کم سن و سالی را کنترل می‌کنید که متوجه رمز و راز‌هایی در خانه همسایه‌اش می‌شود و به همین دلیل، تصمیم می‌گیرد تا وارد خانه این شخص شود و به این راز پی ببرد. با این حال همه‌چیز به همین سادگی هم نیست و همسایه هم به این راحتی‌ها اجازه نمی‌دهد که شما وارد خانه‌اش شوید. به همین دلیل باید حواس‌تان به این باشد که وی شما را نبیند و همین مورد هم باعث می‌شود تا Hello Neighbor، المان‌های مخفی‌کاری هم داشته باشد. با اینکه این بازی پس از انتشار نقد‌های خیلی خوبی دریافت نکرد، اما تجربه آن روی موبایل جذاب است و مخصوصا می‌توانید از گرافیک رنگارنگ و خاص بازی هم لذت ببرید. 

دانلود بازی اندروید و آیفون Hello Neighbor

Rabbids Arby's Rush

Rabbids Arby's Rush

یوبیسافت در لیست بهترین‌های این هفته زومجی، دو نماینده دارد که اولی، Rabbids Arby's Rush است. اگر از طرفداران بازی‌های ویدیویی باشید، بدون شک قبلا هم بازی‌هایی با محوریت ربید‌ها را تجربه کرده‌اید؛ موجوداتی بامزه و بانمک که معمولا بازی‌های ساخته‌شده بر اساس آن‌ها، تجربیاتی مفرح و سرشار از دقایق خنده‌دار هستند. حال این موجودات در Rabbids Arby's Rush، در قالب یک بازی سبک رانر قرار گرفته‌اند. این بازی تجربه‌ای مرحله‌ای است و شاهد یکی از آن بازی‌هایی نیستیم که صرفا یک محیط دارند و شما باید در آن‌ها اقدام به ثبت رکورد کنید. در هر مرحله، وظیفه شما رد کردن موانع و جمع‌آوری سکه است. در ادامه این فرصت را خواهید داشت تا با آیتم‌هایی که جمع‌آوری کرده‌اید، پوشش‌های جدیدی برای ربید‌ها باز کنید یا حتی یک سری وسائل نقلیه ساخته این موجودات را آزاد کنید که در طول مراحل بازی هم قابل استفاده هستند. Rabbids Arby's Rush همچنین گرافیک چشم‌نواز و رنگارنگی دارد که کاملا مناسب حال و هوای آن است و اگر از بازی‌های جدی و خشن خسته شده‌اید، غرق شدن در دنیای شاد بازی Rabbids Arby's Rush پیشنهاد می‌شود. 

دانلود بازی اندروید Rabbids Arby's Rush

Teen Titans Go Figure

Teen Titans Go Figure

بازی Teeny Titans در سال ۲۰۱۶ توسط کارتون نتورک منتشر شد و از قضا مورد استقبال خوبی هم قرار گرفت. همین مساله باعث شد تا چندی پیش، نسخه دوم این بازی هم با نام Teen Titans Go Figure منتشر شود که اثری حجیم و ۳.۹۹ دلاری است. البته در نظر داشته باشید که با وجود پرداخت این مبلغ برای بازی، هنوز هم در آن شاهد خرید‌های درون برنامه‌ای خواهید بود. داستان بازی از این قرار است که گروه تایتان‌های نوجوان متوجه می‌شوند که افرادی قصد دارند تا مانع از فعالیت آن‌ها بشوند و به همین دلیل تصمیم می‌گیرند تا به هویت این افراد پی ببرند. در ابتدای بازی، می‌توانید یک شخصیت انتخاب کنید و پس از آن، ماجراجویی شما در سطح شهر آغاز می‌شود. به مرور در بازی، با پیدا کردن کارت‌های مربوط به کاراکتر‌های دیگر، آن‌ها را فعال خواهید کرد و می‌توانید تیم سه‌نفره خودتان را تشکیل بدهید. گیم‌پلی بازی ترکیبی از گشت و گذار در محیط و همچنین مبارزات سراسر اکشن است که از قضا کیفیت خوبی هم دارند و جزو نقاط قوت بازی به‌حساب می‌آیند. Teen Titans Go Figure در مجموع تجربه‌ای ابرقهرمانی است که مخصوصا طرفداران چنین آثاری، نباید تجربه آن را از دست بدهند. 

دانلود بازی اندروید و آیفون Teen Titans Go Figure

Hungry Dragon

Hungry Dragon

خب قبلا هم اشاره کردیم که در مطلب این هفته، دو بازی از یوبی‌سافت خواهیم داشت و بازی دوم هم Hungry Dragon است. البته در مقایسه با بازی قبلی، این اثر تجربه‌ای جدی‌تر است و یک اثر رکورد‌زنی به‌شمار می‌رود. در طول بازی، شما یک اژدها را کنترل خواهید کرد. بازی در دنیایی قرون وسطایی جریان دارد و در مجموع، شامل یک نقشه است که البته از نظر وسعت بزرگ است و در آن، شاهد تنوع محیطی خوبی هستیم. وظیفه شما در بازی، این است که با خوردن موجودات یا انسان‌هایی که در محیط بازی قرار دارند، گرسنگی این اژدها را رفع کنید و مانع از مرگ وی شوید. البته همه‌چیز به‌همین سادگی هم نیست و برخی موجودات یا انسان‌ها هم از خودشان دفاع خواهند کرد و می‌توانند آسیب‌های جدی به اژدهای شما وارد کنند. در بازی همچنین شاهد چند نوع اژدها هستیم که به مرور زمان یا با استفاده از خرید‌های درون برنامه‌ای، می‌توانید آن‌ها را به‌دست بیاورید. هر اژدها ویژگی خاص خودش را دارد و مثلا اژدهای نهایی بازی، بسیار قدرتمند و عظیم‌جثه است. Hungry Dragon همچنین گرافیک فانتزی خوبی هم دارد و مثلا صحنه‌هایی مثل خورده شدن موجودات به شکل جالبی به‌تصویر کشیده می‌شوند. در مجموع اگر به دنبال یک اثر رکورد‌زنی هستید که بتواند برای مدتی طولانی شما را سرگرم نگه دارد، Hungry Dragon گزینه مناسبی است. 

دانلود بازی اندروید و آیفون Hungry Dragon

Stranger Cases

Stranger Cases: A Mystery Escape

اگر به‌دنبال یک بازی ماجراجویی با‌کیفیت هستید که با معما‌های جذاب و داستانی نسبتا خوب سرگرم‌تان کند، Stranger Cases: A Mystery Escape مخصوص شما است. این بازی داستان یک کارآگاه را روایت می‌کند که در اولین ماموریتش، با موردی عجیب رو‌به‌رو می‌شود: پیدا کردن پهپاد یک دانشمند دیوانه! کارآگاه داستان پس از مدتی متوجه می‌شود که این پهپاد، در بالای یک ساختمان قرار دارد، اما برای رسیدن به آن، باید از طبقات مختلف ساختمان عبور کند که در هر کدام، ماجرایی منحصر‌به‌فرد انتظارش را می‌کشد. در طول بازی، باید معما‌های مختلفی را حل کنید که طراحی جالبی دارند و قطعا طرفداران بازی‌های ماجراجویی از آن‌ها راضی خواهند بود. از طرف دیگر، بازی لحظات طنز هم کم ندارد و از این حیث هم اثری سرگرم‌کننده است. البته این را در نظر داشته باشید که چند مرحله اول بازی رایگان است، اما در ادامه، باید سراغ خرید نسخه کامل آن بروید تا بتوانید بازی را به‌پایان برسانید. 

دانلود بازی اندروید Stranger Cases: A Mystery Escape


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده