نویسنده: آریا بهپور
// پنجشنبه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۴۵

کنترلر ضد چربی ایکس باکس وان با تم PUBG معرفی شد

این روزها کنترلرهای متنوعی برای ایکس باکس وان معرفی می‌شوند و عجیب‌ترین مورد کنترلر ضد چربی این کنسول است.

اگر حوصله شستشوی دستان خود را بعد از خوردن چیپس ندارید و عادت دارید با دستانی چرب و روغنی به سراغ بازی با کنسول خود بروید، مایکروسافت کنترلر جدیدی برای شما تدارک دیده است! کنترلری که شعبه استرالیای مایکروسافت آن را معرفی کرده و در عین حال که ضد چربی است، تم پابجی (PUGB) هم دارد.

رنگ‌آمیزی این کنترلر ایکس باکس وان ترکیبی از خاکستری متمایل به سبز در بدنه اصلی و بخش‌های زرد رنگ در آنالوگ‌ها و قسمت بالایی کنترلر است؛ کنترلری بسیار براق که با دیدن آن تصور می‌کنید پیش از این در یک سطل روغن بوده است. البته برای خریدن این کنترلر خیلی هم امیدوار نباشید، چون تنها ۲۰۰ عدد از آن‌ تولید می‌شود و در حال حاضر هم راه مستقیمی برای خریدن آن‌ معرفی نشده است. تا این لحظه پنج عدد از آن‌ها در اختیار صفحه فیس بوک شعبه استرالیای ایکس باکس قرار گرفته است که به دوست‌داران آن داده می‌شود و صحبتی هم از عرضه این کنترلر منحصربفرد در خارج از استرالیا نبوده است.

دانلود ویدیو از آپارات

در مجموع می‌توان به این کنترلر عجیب به چشم یک وسیله خاص نگاه کرد که بعید است به این سادگی‌ها به دست دارندگان ایکس باکس وان برسد ولی اگر قصد خرید کنترلر جدیدی را برای کنسول خود دارید، می‌توانید به سایر کنترلرهای معرفی شده در ماه‌های اخیر سر بزنید.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده