// پنجشنبه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۲۶

بازی The Division را در ماه سپتامبر برای سه روز به رایگان تجربه کنید

کاربران کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان می‌توانند در ماه سپتامبر، بازی The Division را به مدت سه روز به رایگان تجربه کنند.

طبق جدیدترین اخبار بازی، کمپانی یوبیسافت (Ubisoft)، سازنده و ناشر بازی The Division، بازه‌های زمانی مختلفی از ماه سپتامبر را در نظر گرفته است تا کاربران بازی The Division بتوانند این بازی را به مدت سه روز به رایگان روی کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان تجربه کنند.

کاربران PC می‌توانند از تاریخ ۱۵ شهریور ماه (۶ سپتامبر) تا تاریخ ۱۸ شهریور ماه (۹ سپتامبر) بازی The Division را از طریق شبکه یوپلی به رایگان تجربه کنند. این در حالی است که کاربران PS4 و Xbox One از تاریخ ۲۲ شهریور ماه (۱۳ سپتامبر) تا ۲۵ شهریور ماه (۱۶ سپتامبر) می‌توانند The Division را به رایگان بازی کنند. در این میان به این مورد اشاره کنم که برای تجربه‌ی این بازی روی کنسول‌های ذکر شده، باید عضو سرویس پلی استیشن پلاس یا ایکس باکس لایو گلد باشید.

جدا از رایگان شدن بازی، یوبی سافت بازی‌های زمانی مختلفی را نیز برای تخفیف خوردن بازی مشخص کرده است که در جریان آن‌ها بازی The Division با ۷۰ درصد تخفیف در فروشگاه پلتفرم‌های ذکر شده قرار می‌گیرد. The Division از تاریخ ۱۵ شهریور ماه تا تاریخ ۱۹ شهریور ماه (۶ تا ۱۰ سپتامبر) روی پی سی، از تاریخ ۲۰ شهریور ماه (۱۱ سپتامبر) تا ۲۹ شهریور ماه (۲۰ سپتامبر) روی ایکس‌باکس وان و از تاریخ ۲۲ شهریور ماه (۱۳ سپتامبر) تا تاریخ سه مهر ماه (۲۵ سپتامبر) روی پلی‌استیشن 4 تخفیف خواهد خورد (تخفیف ۷۰ درصدی). همچنین از تاریخ ۱۵ شهریور ماه تا ۲۸ شهریور ماه بازی The Division در فروشگاه‌هایی که در بازه زمانی تخفیف ۷۰ درصدی قرار ندارند، با ۵۰ درصد تخفیف به فروش می‌رسد.

در طول رایگان بودن بازی، تمامی پیشرفت‌های بازیکنان ثبت می‌شود تا در صورت خرید بازی اصلی، بتوانید از ادامه پیشرفت‌های خود به تجربه The Division مشغول شوید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده