نویسنده: مهرداد داودی
// پنجشنبه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۵۸

خلاصه داستان و تصاویر جدیدی از فصل نهم سریال The Walking Dead منتشر شدند

به تازگی خلاصه‌ای کلی و تصاویر  جدیدی از فصل نهم سریال «مردگان متحرک» منتشر شده‌اند.

این مطلب داستان سریال The Walking Dead را فاش می‌کند

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، داستان فصل نهم سریال The Walking Dead قرار است بیننده را به یک سال و شش ماه بعد از وقایع فصل پیش سریال، یعنی جنگ بین الکساندریا و ناجیان ببرد. جایی که بین این دو گروه صلح برقرار شده است. این صلح اما به این معنی نخواهد بود که ریک و دار و دسته‌اش قرار است برای همیشه در امنیت زندگی کنند، بلکه همچنان خطرهایی آن‌ها را تهدید می‌کند. در واقع، ریک حالا باید نگران تهدید تازه‌ای از طرف انسان‌ها که الکساندریا را تهدید می‌کند باشد، خطری که از آن به‌عنوان تهدیدی علیه تفکر شهرنشینی یاد می‌شود. در زیر نیز می‌توانید پس از دیدن برخی از تصاویر جدید از فصل نهم سریال مردگان متحرک، خلاصه منتشر شده از فصل نهم آن را مطالعه کنید. البته آنچه که به عنوان خلاصه می‌خوانید، بیشتر موردی شبیه به پلات یا پی‌رنگ فصل نهم این سریال است.

مردگان متحرک|The Walking Dead

فصل پیشین سریال مردگان متحرک بحث معروف جنگ تمام عیار را پیش کشید. جایی که ریک و گروهش به جنگ نیگان و ناجیان رفتند. ریک گرایمز دقیقا در جایی که نیگان را شکست داده بود، تصمیم گرفت تا ماجرای ریک-نیگان را برای همیشه تمام کند، یاد پسر از دست رفته‌اش یعنی کارل را زنده نگه دارد و با این روش، فضایی برای ساختن آینده محیا کند. اما تمام نقشه‌های ریک فقط باعث ایجاد دو دسته‌گی بین افراد خودش شد.

فصل نهم سریال اما قرار است بیننده را به یک و نیم سال بعد از وقایع فصل هشتم سریال ببرد. جایی که ناجیان و اعضای الکساندریا با همکاری یک دیگر و نگاه به گذشته، تحت رهبری عادلانه ریک، سعی در ساخت آینده‌ای متمدن دارند. اما دنیایی که آن‌ها می‌شناختند مدام در حال تغییر است، نوع بشر نیز به سمت سقوط اخلاقی حرکت می‌کند و اخلاق جای خود را به غریزه و نیاز انسان می‌دهد، محیط درحال تغییر است و چالش‌های جدیدی جلوی روی ریک و دوستانش قرار خواهند گرفت. با گذشت زمان در سریال، همه‌ی گروه‌ها با موانع، خطرات و البته زامبی‌ها روبه‌رو می‌شوند. اما هیچکدام از این موارد قرار نیست آن‌ها را با خطری که در کمین‌شان است آماده کند. ریک و دوستانش تلاش زیادی برای رسیدن به تمدن و شهرنشینی کرده‌اند اما خطری که در کمین‌شان است، دقیقا همین تمدن و شهرنشینی را تهدید می‌کند.

در دیگر اخبار مربوط به سریال «مردگان متحرک» پیش از این اعلام شده بود که شخصیت ریک گرایمز با بازی آندرو لینکلن در فصل نهم از سریال جدا خواهد شد. مدتی پیش نیز مشخص شد که رایان هرست، بازیگر سریال «Sons of Anarchy» در فصل جدید سریال حضور خواهد داشت. از طرفی هم تریلر فصل جدید این سریال چند هفته پیش منتشر شد، تریلری که در زیر می‌توانید آن را ببینید. فصل نهم سریال The Walking Dead از تاریخ ۳۱ اکتبر سال ۲۰۱۸(۹ آبان ۱۳۹۷) اط شبکه AMC پخش خواهد شد.

دانلود از آپارات


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده