نویسنده: علی کمالی
// پنجشنبه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۴۵

سرویس پولی اپلیکیشن همراه Final Fantasy XIV راه‌ اندازی شد

بازیکن‌های Final Fantasy XIV اکنون می‌توانند با پرداخت ۵ دلار به‌صورت ماهانه در اپلیکیشن اندروید و iOS این بازی، به مجموعه‌ای از قدرت‌های جدید دسترسی داشته باشند.

تقریبا سه هفته‌ای از عرضه اپلیکیشن همراه بازی Final Fantasy XIV یا همان Final Fantasy XIV Companion می‌گذرد، ولی از زمان انتشار این برنامه، سرویس پولی‌ای که سازندگان از قبل درباره‌اش توضیح داده بودند غیر فعال بود. بالاخره کمپانی اسکوئر انیکس با عرضه آپدیت ۱.۰۲ نسخه اندروید این اپلیکیشن، سرویس پولی آن را برای خریداری در دسترس بازیکن‌ها قرار داد. به این ترتیب طرفداران بازی می‌توانند با مراجعه به بخش Mog Station و پرداخت ۵ دلار به صورت ماهانه، این سرویس را فعال کنند. در حال حاضر امکان خرید برای چند ماه وجود ندارد.

این سرویس پولی بازیکنان را قادر می‌سازد تا به‌طور مستقیم از طریق اپلیکیشن موبایل، خورجین «چوکوبوها» (پرندگان بزرگی که شخصیت‌های بازی سوارشان می‌شوند) و همچنین کوله‌پشتی خودشان را مدیریت کنند، با وارد شدن روزانه به بازی دو برابر «کوپو نات» (Kupo Nut) دریافت کنند و تعداد کوپو نات‌های قابل ذخیره‌سازی را به ۱۰ عدد افزایش دهند. کوپو نات‌ها برای ثبت کردن آیتم‌ها در بازار یا خریداری آنها مورد استفاده قرار می‌گیرند. علاوه بر این، با خرید سرویس پولی، بازیکن‌ها می‌توانند از یک مستخدم و یک خورجین اضافه برای چوکوبو بهره ببرند.

بازی Final Fantasy XIV در حال حاضر برای پی سی و کنسول پلی استیشن 4 در دسترس است. چندی پیش بود که اسکوئر انیکس اعلام کرد تعداد بازیکنان این بازی به بیش از ۱۴ میلیون نفر رسیده است. این رقم در نوع خود بسیار شگفت‌انگیز است؛ چون نسخه اصلی Final Fantasy XIV به‌خاطر مشکلات فراوانی که داشت در ابتدا با انتقادات زیادی مواجه شده بود، اما به‌ تدریج و با ارائه بروزرسانی‌های متعدد از سوی سازندگان، حالا شماره چهاردهم از مجموعه فاینال فانتزی، یکی از بازی‌های موفق این سری پرطرفدار به شمار می‌رود.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده