// پنجشنبه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۱۵

تریلر جدید بازی Fallout 76 اهمیت همکاری با دیگران را نشان می‌دهد

جدیدترین تریلری که از بازی Fallout 76 منتشر شده است اهمیت همکاری با دیگران را برای پیدا کردن رمز شلیک موشک اتمی نشان می‌دهد.

جدیدترین تریلری که کمپانی بتسدا (Bethesda) از نسخه جدید Fallout منتشر کرده است در واقع قصد دارد بازیکنان را با روند همکاری با دیگران و مزایای آن آشنا کند. بازیکنان در حالی که سفر خود را در سرزمین ویران شده Appalachian آغاز می‌کنند، به جستجو کد شلیک موشک اتمی می‌روند. بازیکنان با همکاری یکدیگر می‌توانند سریع‌تر و راحت‌تر به کد شلیک دست پیدا کنند.

کاربران با دست یابی به موشک‌های اتمی می‌توانند به ساخت سلاح‌های قدرتمند بپردازند تا با استفاده از آنها، Scorchbeastها یا دیگر نفرات را از بین ببرید. البته باید بدانید پس از شلیک و اصابت آن با منطقه‌ای که هدف گرفته شده است شاهد پراکنده شدن موادی هستیم که می‌تواند برای کاراکتر‌های بازی خطرناک باشد. گفتنی است که این محیط‌ها شامل آیتم‌های و متریال‌های ارزشمندی هم می‌شود که البته برای جستجو در آن باید از لباس‌های مخصوص استفاده کنید.

بازی Fallout 76 در تاریخ ۱۴ نوامبر (۲۳ آبان ماه)‌ به طور رسمی برای ایکس ‌باکس وان، پلی ‌استیشن 4 و  پی سی منتشر می‌شود. در ادامه می‌توانید تریلر جدید را تماشا و دانلود کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

کسانی که بازی Fallout 76 را پیش‌خرید کنند پیش از عرضه بازی در اکتبر (شهریور یا مهر ماه) می‌توانند نسخه آزمایشی یا همان بتا را تجربه کنند. نسخه بتای این بازی در ابتدا برای کاربران ایکس باکس وان منتشر می‌شود و پس از آن نیز برای کاربران PS4 و پی سی در دسترس قرار می گیرد. محتوای فیزیکی زیادی برای این بازی از باندل Fallout 76 ایکس باکس وان تا بسته Power Armor در دست ساخت قرار دارد. جالب است بدانید که موجودی نسخه Power Armor این محصول چندی پیش به پایان رسید و دیگر شاهد تولید آن نخواهیم بود.

اخبار و تریلر زیادی تا به امروز از این بازی منتشر شده است که با مراجعه به صحفه اختصاصی آن در زومجی می‌توانید از آنها با خبر شوید. در انتها صفحه نیز می‌توانید نظرات خود را در مورد تریلر جدید این بازی با زومجی در میان بگذارید.


منبع vg247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده