// چهار شنبه, ۱۴ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۴۵

آپدیت رایگان بازی Prey با اسکین‌های جدید برای Operator منتشر شد

جدیدترین آپدیت بازی Prey که استودیو Arkane آن را به طور رایگان در دسترس کاربران قرار داده است، شامل اسکین‌های جدیدی برای اپراتور‌ها می‌شود.

در جدیدترین اخبار بازی مشخص شد که Prey: Mooncrash، ساخته شده در استودیو آرکین (Arkane)، میزبان یک آپدیت جدید شده است. جدیدترین به‌روزرسانی این بازی شامل اسکین‌هایی برای Operator می‌شود که بازی‌های روگلایک مورد علاقه استودیو آرکین را نشان می‌دهد. بازی‌های مورد علاقه استودیو آرکین و همچنین محتوای مونکراش به طوری پردازش می‌شود کاربران را پس از مرگ به جای اینکه به چکپوینت آخر برگردند صرفا بازی آنها را به نقطه اول بازمی‌گرداند.

آپدیت یاد شده که با نام Rougue Moon برای بازی Prey: Monocrash توسعه یافته است شامل اسکین‌هایی برای Operator می‌شود که در ادامه می‌توانید نام آنها را مشاهده کنید.

آپدیت پیشین بازی Prey که به طور رایگان در ماه جولای منتشر شده است شامل پوسته‌های جدید برای سلاح‌ها، Operatorها و Mimicها می‌شود. آپدیت دیگری نیز برای بخش چند نفره با نام Typhon Hunter معرفی شده است که به بازیکنان اجازه می‌دهد که تا ۵ کاربر با یکدیگر به تجربه بازی بپردازند. محتوای یاد شده برای عرضه در آینده‌ای نه چندان دور برنامه‌ریزی شده است.

Prey: Mooncrash نیز به عنوان DLC مستقل بازی Prey به تازگی منتشر شده است. بسته دانلودی یاد شده در واقع محتویاتی با حال و هوای فضا به بازی اضافه کرده است. Mooncrash همچنین به کاربران اجازه می‌دهد که مراحل بازی را هر بار با محتویات مختلف و غیر تکراری تجربه کنند. در این راستا بازیکنان می‌توانند هدایت کاراکتر‌های مختلف را برعهده بگیرند که از قابلیت‌های ویژه‌ای برخوردار هستند. در کره ماه Transtar کاربران با تجهیزات کاراکتر‌های خود به دنبال بقای خود می‌روند تا از وقایع عجیبی که در آنجا رخ داده است با خبر شوند.

در ادامه می‌توانید تریلر آپدیت Rogue Moon بازی Prey را تماشا و دانلود کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

بازی Prey در زومجی نمره ۷ را به خود اختصاص داد. برای اطلاع بیشتر می‌توانید نقد و بررسی آن را مطالعه کنید که خلاصه‌ای از آن به این صورت است:

Prey از جمله بازی‌های علمی تخیلی است که ما را وارد ماجرای کلیشه‌ای مبارزه با بیگانگان در یک ایستگاه فضایی می‌کند. این بازی می‌تواند به لطف المان‌های علمی تخیلی جذاب و داستان درگیر کننده خود شما را تا آخر پای بازی بنشاند، اما در عین حال Prey این قابلیت را دارد که به خاطر سیستم ضعیف مبارزات و عدم توازن در درجه سختی بازی شما را از خود دور کند. اگر یک بازی علمی‌تخیلی جذاب می‌خواهید، Prey یک بازی بسیار خوب به شمار می‌رود، اما اگر به دنبال یک بازی شوتر هستید، Prey شما را ناامید می‌کند. 

نظرات خود را در مورد بازی‌های روگلایک مورد علاقه استودی آرکین با زومجی در میان بگذارید و برای اطلاع از خبر‌های پیشین این بازی به صفحه اختصاصی آن در زومجی مراجعه کنید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده