نویسنده: فریده صالحی
// چهار شنبه, ۱۴ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۱۵

صداپیشه شخصیت گرالت از هنری کویل برای حضور در سریال The Witcher حمایت کرد

داگ کاکل که صداپیشگی نقش گرالت در سری بازی‌های The Witcher را برعهده داشت، به‌تازگی از حضور هنری کویل در نقش شخصیت گرالت در سریال The Witcher حمایت کرد.

مدت زیادی نیست که شبکه نتفلیکس، اعلام کرده که هنری کویل، سوپرمن محبوب دنیای سینمایی DC، قرار است نقش شخصیت گرالت در سریال The Witcher را ایفا کند. این سریال جدید سرویس استریم شبکه نت فلیکس، قرار است اقتباسی براساس یک سری کتاب و مجموعه بازی بسیار محبوب که با همین نام عرضه شده بود، ساخته شود. اگرچه افراد زیادی از انتخاب هنری کویل به عنوان بازیگر این شخصیت خوشحال هستند، اما نمی‌توان این موضوع را نادیده گرفت که صدای نمادین و خاطره‌انگیز گرالت، مربوط به همان صداپیشه‌ی محبوب یعنی داگ کاکل است.

با اینکه این هنرمند صداپیشه از همان ابتدا اعلام کرده بود که به هیچ وجه با این مجموعه ارتباط نخواهد داشت، اما ساعاتی پیش در صفحه رسمی توییتری خود، حمایتش را از هنری کویل و همچنین انتخاب او به عنوان بازیگر این شخصیت اعلام کرد. این هنرمند عنوان کرده که هنری کویل از او تقلید نخواهد کرد و قرار است یک نسخه‌ی جدید و منحصر به فرد را از گرالت ارائه دهد. او از طرف دیگر هم به این موضوع اشاره کرد که چقدر برای این سریال هیجان دارد و دوست دارد که زودتر نتیجه‌ی کارهای تیم خلاقیت شبکه Netflix را ببیند. داک کاکل در صفحه توییتری خود اینگونه نوشت:

مردم همچنان سوال می‌پرسند... پس.... بگذارید بگویم، من فکر می‌کنم که هنری کویل در قالب شخصیت گرالت ریویایی یک کار بسیار خوب و عالی انجام می‌دهد! البته که او قرار است یک نسخه‌ی مختص به خودش را از این شخصیت بسازد و همچنین باید این کار را انجام دهد. من اصلا نمی‌توانم صبر کنم تا نتیجه‌ی کار لورن اشمیت و تمام اعضای تیم شبکه نتفلیکس را ببینم. جادویی خواهد بود.

همانطور که بالاتر هم به این موضوع مهم اشاره شد، طرفداران سری بازی The Witcher اصلا نمی‌توانند صدای نمادین داگ کاکل در قالب گرالت را از ذهن خود بیرون کنند. از طرف دیگر خیلی هیجان انگیز است تا صبر کنیم و ببینم که هنری کویل و همچنین لورن اشمیت چه صدا و البته شخصیتی را در طی این سریال به گرالت ریویایی می‌دهند. داگ کاکل اخیرا در بازی Victor Vran: Overkill Edition که برای پلتفرم نینتندو سوییچ عرضه شده، صداپیشگی شخصیت اصلی داستان را برعهده داشته است.

هنوز مشخص نیست که سریال ویچر در چه تاریخی به روی آنتن شبکه نتفلیکس می‌رود اما امیدواریم که هر چه زودتر تاریخ دقیق آن اعلام شود.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده