نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۱۴ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۲۴

بازی Cyberpunk 2077 حالت Photo Mode خواهد داشت

طبق اعلام سی‌دی پراجکت رد، در بازی Cyberpunk 2077 شاهد حالت Photo Mode خواهیم بود که امکان گرفتن تصاویر مختلف از بازی را فراهم می‌کند. 

Cyberpunk 2077 یکی از بازی‌های مورد بحث این روز‌ها است؛ بازی که چندی پیش اولین ویدیو از گیم‌پلی آن منتشر شد و روند بسیار جذاب و گرافیک فوق‌العاده زیبای آن را به‌تصویر کشید. حال در جدید‌ترین اخبار بازی، سازندگان این بازی در استودیو سی‌دی پراجکت رد، با انتشار توییتی اعلام کردند که قصد دارند در این بازی حالت Photo Mode را قرار بدهند. Photo Mode حالتی است که به بازیکن اجازه می‌دهد تا بازی را متوقف کند و سپس با تغییر دادن زاویه دوربین و مثلا اعمال فیلتر‌های مختلف، تصاویر دلخواهش را از بازی ثبت کند. 

بدون شک وجود این ویژگی در بازی، اتفاق مثبتی است. چرا که Cyberpunk 2077، گرافیک بسیار زیبایی دارد و مخصوصا محیط‌های آن بسیار زیبا و چشم‌نواز هستند و افراد خوش‌ذوق، قادر خواهند بود تصاویر بسیار زیبایی را در بازی ثبت کنند. البته هنوز مشخص نیست که این حالت، در یک بازی اول‌شخص دقیقا چه عملکردی خواهد داشت و برای این منظور، باید منتظر انتشار اطلاعات بیش‌تر از آن باشیم. 

Cyberpunk 2077 هنوز تاریخ انتشار مشخصی ندارد اما در دیگر اخبار مرتبط با این بازی، سازندگان چندی پیش اعلام کردند که شهر نایت سیتی این بازی، حس و حالی شبیه به یک شهر واقعی خواهد داشت. همچنین اخیرا اعلام شد که ممکن است یک بازی رومیزی هم با محوریت Cyberpunk 2077 ساخته شود. 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده