نویسنده: مهرداد داودی
// چهار شنبه, ۱۴ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۰۳

فیلم روزهای نارنجی در جشنواره کالگاری حضور خواهد داشت

فیلم سینمایی «روزهای نارنجی» ساخته آرش لاهوتی در دومین حضورش در جشنواره‌های بین‌المللی در جشنواره کالگاری حضور خواهد داشت.

 طبق جدیدترین اخبار سینمای ایران، این فیلم سینمایی در نوزدهمین دوره از جشنواره فیلم کالگاری حضور خواهد داشت. فیلم سینمایی «روزهای نارنجی» به کارگردانی آرش لاهوتی ساخته شده است. بنابر گزارش مشاور رسانه‌ای این فیلم، جشنواره بین‌المللی فیلم کالگاری هر سال در اواخر ماه سپتامبر و اوایل اکتبر در شهر کالگاری کشور کانادا برگزار خواهد شد. نوزدهمین دوره این جشنواره بین‌المللی از بیست و هشتم شهرویور تا هشتم مهر ماه آغاز خواهد شد. فیلم سینمایی «روزهای نارنجی» اولین فیلم آرش لاهوتی است. این فیلم درباره زنی چهل و پنج ساله به نام آبان است که واسطه استخدام کارگران فصلی است. نگارش این فیلم به صورت مشترک برعهده آرش لاهوتی و جمیله دارالشفایی بوده است. علیرضا قاسم‌خان نیز وظیفه تهیه فیلم را بر عهده داشته است. این فیلم در ابتدا با نام «واسطه» کلید خورد و سپس به «روزهای نارنجی» تغییر نام داد.

فیلم روزهای نارنجی

در فیلم «روزهای نارنجی» بازیگرانی مانند هدیه تهرانی، علی مصفا، مهران احمدی، علیرضا استادی، ژیلا شاهی، رویا حسینی، صدف عسگری، لیلی فرهادپور، اکرم علمدار، امین گلستانه و سیامک ادیب حضور دارند. هدیه تهرانی بازیگران مطرح ایران است که نقش‌آفرینی‌های ماندگاری در فیلم‌های «قرمز»، «چهارشنبه سوری» و «هفت دقیقه تا پاییز» از خود به جای گذاشته است. علی مصفی، دیگر بازیگر این فیلم نیز در فیلم‌هایی مانند «در دنیای تو ساعت چند است؟» و «پله آخر» حضور داشته است.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده