// چهار شنبه, ۱۴ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۳

سازنده Stardew Valley از وضعیت کراس پلی این بازی می‌گوید

به تازگی اریک بارون، سازنده بازی Stardew Valley، در حساب کاربری توییتر خود در مورد آپدیت بخش چند نفره و قابلیت کراس پلی این بازی سخن گفته است.

چند هفته پیش بود که آپدیت بخش چندنفره بازی Stardew Valley برای کاربران ویندوز، لینوکس و مک در دسترس قرار گرفت. کاربران کنسول همچنان منتظر این آپدیت برای پلتفرم‌های خود هستند. حال طبق جدیدترین اخبار بازی، اریک بارون، سازنده بازی Stardew Valley، در حساب کاربری خود اعلام کرده است که هنوز تاریخ انتشاری برای به‌روزرسانی بخش چندنفره بازی Stardew Valley روی پلتفرم‌های کنسولی بازی در نظر گرفته نشده است.

بارون در توییت‌های خود به این مورد اشاره کرده است که قصد وعده دادن و عمل نکردن به کاربرها را ندارد و زمانی که توسعه آپدیت بخش چندنفره بازی برای کنسول‌های بازی به اتمام رسید، تاریخ عرضه آن را منتشر خواهد کرد. به‌روزرسانی بخش چندنفره بازی Stardew Valley یک نوع همزیستی را به بازی اضافه می‌کند و کاربران می‌توانند وارد دنیای یکدیگر شوند و در کنار هم بازی را تجربه کنند.

در ادامه از اریک بارون در مورد ویژگی کراس پلی پرسیده شد و وی اعلام کرد که با وضعیت فعلی متاسفانه ویژگی کراس پلی به بازی Stardew Valley اضافه نمی‌شود. ظاهرا یک سری موانع فنی سر راه بازی قرار دارد که بارون باید آن‌ها را برطرف کند تا بتواند کراس پلی را به بازی اضافه کند. البته در این میان اشاره کنم که اریک بارون در ادامه صحبت‌هایش از احتمال اضافه شدن کراس پلی در آینده خبر داد. وی اعلام کرد که علاقه خاصی به این ویژگی دارد و نگاه دقیق‌تری به آن خواهد داشت؛ اما در حال حاضر اولویت با آماده‌سازی آپدیت حالت چندنفره بازی برای کنسول‌ها است.

دیر آماده شدن این آپدیت آن‌چنان دور از ذهن نیست؛ زیرا بازی Stardew Valley اثری است که توسط یک نفر توسعه داده شده است و تمامی پشتیبانی از این بازی به تنهایی توسط اریک بارون انجام می‌شود.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده