// چهار شنبه, ۱۴ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۹

رویداد High Stakes بازی Fortnite به زودی در دسترس قرار می‌گیرد

کاربران بازی Fortnite از روز پنجشنبه می‌توانند رویداد High Stakes را تجربه کنند.

در جریان نمایشگاه Pax West، آیتم جدیدی به نام The Grappler برای بازی Fortnite معرفی شد که یک قلاب به حساب می‌آید. همچنین رویداد High Stakes نیز برای این بازی معرفی شد که در جریان این رویداد، یک حالت جدید به نام The Gateway در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

حال طبق جدیدترین اخبار بازی، رویداد High Stakes روز پنجشنبه، ۱۵ شهریور ماه (۶ سپتامبر) در دسترس کاربران بازی فورتنایت قرار می‌گیرد که شامل حالت The Gateway و آیتم The Grappler می‌شود. حالت High Stakes شباهت به حالت‌های سرقت و دزدی کردن دارد. در این حالت بازیکنان در تیم‌های مختلفی قرار می‌گیرند و باید چهار گاوصندوق داخل Supply Dropهای بازی را باز کنند که در مناطق مشخصی از نقشه‌ی بازی Fortnite قرار گرفته‌اند.

به عبارتی در داخل گاوصندوق‌ها، جواهراتی قرار داده شده است که باید آن‌ها را بردارید و از طریق ون موجود در بازی فرار کنید؛ این در حالی است که باید حواس‌تان به سایر بازیکنان نیز باشد که به هنگام باز کردن گاوصندوق‌ها، شما را شکار نکنند. در کنار اضافه شدن The Grappler و چالش‌های جدید، بازیکنان می‌توانند اسکین Wild Card و یک گلایدر جدید را از فروشگاه بازی فورتنایت خریداری کنند.

رویداد High Stakes قرار بود امروز در دسترس قرار بگیرد؛ اما به دلیل مشکلاتی در رابطه با کنترلر، این رویداد با یک روز تاخیر در دسترس قرار می‌گیرد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده