// چهار شنبه, ۱۴ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۹

رویداد Covert Storm بازی COD: WWII معرفی شد

استودیو اسلج همر گیمز رویداد Covert Storm را برای بازی Call of Duty: WWII معرفی کرد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیو اسلج‌همر گیمز (Sledgehammer Games)،‌ سازنده بازی Call of Duty: WWII، رویداد Covert Storm را برای این بازی معرفی کرد. رویداد Covert Storm هم‌اکنون در دسترس است و همانند رویدادهای گذشته COD: WWII، محتویات رایگان مختلفی را به بازی اضافه کرده است.

به واسطه‌ی رویداد Covert Storm، سه اسلحه‌ی جدید به Call of Duty: WWII اضافه شده است. کاربران با رساندن دیویژن کماندو به آخرین سطح ممکن، می‌توانند اسلحه AS-44 از کلاس Assault Rifle را آزاد کنند. دو سلاح دیگری که در نظر گرفته شده است، اسلحه Proto X-1 از کلاس Submachine Gun و اسلحه VMG 1927 از کلاس Lightmachine Gun نام دارد. در ادامه مشخص شده است که Camoهای جدید انیمیشنی و چالش جدیدی به بازی اضافه شده است.

در این میان، یکی از تفاوت‌های رویداد Covert Storm با رویدادهای گذشته، این است که نقشه‌ی جدیدی به بازی Call of Duty: WWII اضافه نشده است. البته این مورد آن‌چنان تعجب‌آور نیست؛ زیرا به عرضه بازی Call of Duty: Black Ops 4 نزدیک هستیم. در ادامه می‌توانید ویدیوی مربوط به رویداد Covert Storm را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده