نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۴ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۲۶

اولین تریلر فیلم 22July منتشر شد

شبکه نتفلیکس اولین تریلر فیلم 22July، جدیدترین اثر پل گرینگرس که یک فیلم درام سیاسی است، را منتشر کرده است.

در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تریلر رسمی فیلم 22July منتشر شده است. فیلم 22 جولای یکی از سه فیلم جدید شبکه نت‌ فلیکس است که در جشنواره فیلم ونیز امسال قرار است نمایش داده شود و این فیلم برای نمایش در روز چهارشنبه در نظر گرفته شده و نتفلیکس امید زیادی به موفقیت این فیلم در فصل جوایز دارد. فیلم 22July، جدیدترین اثر پل گرینگرس، کارگردان فیلم‌هایی چون مجموعه فیلم Jason Bourne (جیسون بورن)، فیلم Captain Phillips (کاپیتان فیلیپس) و فیلم United 93 (یونایتد ۹۳)، است که روایتگر یک داستان واقعی است. در اولین تریلر این فیلم درام سیاسی شاهد تصاویری از حملات تروریستی روز ۲۲ جولای سال ۲۰۱۱ در کشور نروژ هستیم و پس از آن تصاویری از اتفاقات پس از این حادثه دلخراش از نگاه بازماندگان آن در طول تریلر نمایش داده می‌شود. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

علاوه بر تریلر، نتفلیکس اولین پوستر رسمی فیلم 22July را نیز منتشر کرده است که شما در ادامه می‌توانید این پوستر را مشاهده کنید:

22 July Poster

فیلم 22July براساس حملات سال ۲۰۱۱ (روز ۲۲ جولای که نام فیلم از آن گرفته شده) در کشور نروژ ساخته شده است. این فیلم یک داستان واقعی پس از این حوادث را روایت می‌کند که در طی یک بمب گذاری در نزدیک ساختمان دولتی کشور نروژ و تیراندازی در جزیره اوتوئیا، ۷۷ تن کشته شدند. فیلم 22July قرار است از نگاه فیزیکی و عاطفی یکی از بازماندگان، قرار گرفتن کشور نروژ در مسیر بهبود و اصلاح را نمایش دهد. آندرس دانیلزل لای، توربیورن هار و جان هگاردن از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. 

فیلم 22July برای اکران در تاریخ ۱۰ اکتبر امسال (۱۸ مهر) برنامه‌ریزی شده است. همچنین در این تاریخ، این فیلم از طریق شبکه استریم نتفلیکس نیز منتشر خواهد شد.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده