// سه شنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۴۲

ویدیو جدید بازی Battlefield V و منتشر شدن اطلاعاتی از حالت بتل رویال

کمپانی الکترونیک آرتز ویدیوی جدیدی از بخش چندنفره بازی Battlefield V و تغییرات این بخش منتشر کرد و همچنین اطلاعاتی از Firestorm، حالت بتل رویال Battlefield V منتشر شد.

چند روزی است که بتای عمومی بازی Battlefield V در دسترس قرار گرفته است و حال، طبق جدیدترین اخبار بازی، کمپانی الکترونیک آرتز (Electronic Arts) و استودیو EA Dice، ناشر و سازنده بازی Battlefield V، ویدیویی جدید از این بازی را منتشر کرده‌اند.

ویدیو منتشر شده از بازی بتلفیلد V با محوریت بخش چندنفره بازی است و در زمان عرضه، هشت حالت مختلف برای Battlefield V در نظر گرفته شده است. در این میان اطلاعاتی از حالت بتل رویال بازی Battlefield V نیز منتشر شد. Firestorm، نام حالت بتل رویال بازی Battlefield V است که در جریان آن کاربران در قالب ۱۶ تیم چهارنفره (۶۴ بازیکن) با یکدیگر به نبرد می‌پردازند. حال آخرین تیمی که اعضای آن زنده بمانند،‌ برنده بازی خواهد بود. همچنین در ادامه مشخص شد که نقشه حالت Firestorm، بزرگ‌ترین نقشه‌ای است که تا به حال در مجموعه Battlefield مورد استفاده قرار گرفته است.

از دیگر بخش‌هایی که در ویدیو منتشر شده به آن اشاره شده، می‌توان به ساخت و ساز و تخریب پذیری ساختمان‌ها و وسایل نقلیه اشاره کرد. در ادامه می‌توانید ویدیو بخش چندنفره و حالت Firestorm بازی Battlefield V را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. بازی Battlefield V در تاریخ ۲۹ آبان ماه (۲۰ نوامبر) برای کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه می‌شود.

دانلود از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده