نویسنده: محمد حیدری
// سه شنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۰۴

دموی پلی استیشن 4 بازی Fist of the North Star: Lost Paradise هفته آینده منتشر خواهد شد

در جریان رویداد PAX West، کمپانی سگا اعلام کرد که هفته‌ی آینده دموی بازی Fist of the North Star: Lost Paradise روی کنسول Playstation 4 منتشر خواهد شد.

کمپانی Sega در پنل خود طی مراسم PAX West، اعلام کرد که به زودی دمویی کامل شده از بازی Fist of the North Star: Lost Paradise را در اختیار علاقه‌‌‌‌‌‌مندان قرار خواهد داد. البته سگا هنوز به طور دقیق مشخص نکرده است که این دمو شامل چه محتوایی خواهد بود. در واقع اگر این دمو همان دمویی باشد که قبل از زمان انتشار بازی در ژاپن پخش شد، مطمئنا محتوای قابل توجه و بسیار جذابی را شامل خواهد شد. بازی Fist of the North Star: Lost Paradise ساخته‌ی استودیوی Ryu Ga Gotoku است؛ استودیویی که سری بازی‌ بسیار محبوب و خوش‌ساخت Yakuza را نیز در کارنامه‌ی خود دارد.

Fist of the North Star

در هر دو بازی پیشین سری Yakuza که تحت عنوان‌های Yakuza 6 و Yakuza Kiwami 2 شناخته می‌شوند، علاوه بر مینی‌گیم‌های متنوع، شاهد طراحی دموهایی قوی بودیم که به بازیکن امکان تجربه‌ی سینمایی یک چپتر کامل از بازی را می‌دادند؛ موضوعی که به نظر می‌رسد که در بازی جدید Fist of the North Star نیز قادر به تجربه‌ی آن باشیم. سبک گیم‌پلی بازی Lost Paradise ترکیبی از سری بازی‌های Yakuza همراه با هنرها‌ی رزمی اغراق شده‌ی The Fist of the North Star است. در مراسم E3 2018 گوشه‌ای از بازی برای عموم بازیکنان به نمایش درآمد و مشخص شد که المان‌های ساختاری این اثر، ترکیبی از عناصر این دو سری بازی خواهد بود.

بازی Fist of the North Star: Lost Paradise در تاریخ ۲ اکتبر (برابر با ۱۰ مهر) برای پلی‌استیشن 4 در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.


منبع twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده