// سه شنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۰۱

واکنش مایک ایبارا به صحبت‌های رئیس سونی در مورد قابلیت کراس پلی

مایک ایبارا، رهبر بخش مهندسین ایکس باکس، به تازگی اعلام کرده است که سونی هنوز به صدای گیمرها گوش نمی‌دهد.

چندی پیش بود که کنیچیرو یوشیدا، مدیرعامل سونی، در جریان رویداد IFA در مورد ویژگی کراس پلی صحبت کرد. حال با توجه به جدیدترین اخبار بازی، مایک ایبارا، رهبر بخش مهندسین ایکس باکس، به گفته‌های یوشیدا واکنش نشان داده است. مایک ایبارا در این باره می‌گوید:

سونی هنوز به صدای گیمرها گوش نمی‌دهد؛ همه‌ی بازی‌ها باید از طریق سیستم پیشرفت انعطاف پذیر و گزینه‌های مورد نظر گیمرها، از ویژگی کراس‌پلی پشتیبانی کنند.

مایک ایبارا در ادامه اعلام کرد که پلی استیشن 4 از نظر فروش ایکس باکس وان را از دور رقابت خارج کرده است، اما مایکروسافت با ارائه خدماتی در فضای ویندوز و کنسول، توانسته است پیشرفت زیادی داشته باشد. همچنین ایبارا به این موضوع اشاره کرد که سونی با حمایت نکردن از کراس‌ پلی، به کاربران خود آسیب می‌رساند. 

ما این مورد را روی ویندوز و کنسول اجرا کرده‌ایم که تعداد زیادی از گیمرها خواهان بازی کردن با یکدیگر هستند. گیمینگ و خدماتش متنوع هستند؛ اگر شما به کاربران فقط در ارائه یک سرگرمی خدمت کنید، پس خیلی خیلی عقب هستید.

کمپانی سونی در IFA اعلام کرده بود که به دلیل اینکه فکر می‌کند PS4 بهترین پلتفرم برای بازی کردن است، از ویژگی کراس پتلفرم پشتیبانی نمی‌کند. همچنین سونی به این مورد اشاره کرد که در حال حاضر شاهد کراس‌پلی میان پلی استیشن 4 و PC هستیم و با توجه به اینکه چه موردی بهترین تجربه را به مخاطب ارائه می‌دهد، به راه خود در این زمینه ادامه می‌دهد.

در آخر نظر شما کاربران زومجی چیست؟


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده