نویسنده: محمد حیدری
// سه شنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۲۹

تازه‌ترین آپدیت رایگان بازی Total War Saga: Thrones Of Britannia منتشر شد

استودیوی Creative Assembly با انتشار ویدیویی تازه، از تازه‌ترین آپدیت بازی Total War Saga: Thrones Of Britannia رونمایی کرده است.

به‌تازگی به‌روزرسانی جدیدی از بازی  Total War Saga: Thrones Of Britannia منتشر شده است. در این به‌روزرسانی دو سیستم جدید به نام‌های Allegiance و Decree بازی اضافه شده‌اند. علاوه بر این، استودیوی Creative Assembly سازنده‌ی این بازی، به‌طور رسمی تایید کرده است که هدف این تیم، بازگرداندن فرمول خشن‌تر Total War در Total War Saga بوده است. به همین دلیل شاهد خونریزی بیشتری در بازی خواهیم بود. همچنین محتوای قابل دانلود جدید Total War برای Battlebrits نیز در دسترس قرار گرفته است.

به‌روزرسانی سیستم Allegiance با محوریت سیستم دین و فرهنگ در Twattila و Rometwo ساخته شده است که به شما کمک می‌کند تا از میزان پشتیبانی و حمایت هر منطقه از خود اطمینان حاصل کنید. سیستم Decree به Rite‌های بازی  Warhammer 2 شباهت خواهد داشت. این مکانیک جدید به بازیکنان این اجازه را می‌دهد تا سیاست‌های جدی و بزرگ را به طور موقت فعال کنند. فعال‌سازی این قابلیت باعث می‌شود تا بازیکنان بتوانند بناهایی با ارتفاع بسیار زیاد برای حفظ و نگهداری ارتش خود را بسازد. در این به‌روزرسانی شاهد تغییراتی همچون در نظر گرفته شدن پاداش‌هایی برای پادشاهان Pagan، بازسازی بنا‌های مختلف، اضافه شدن املاک و ایالت‌های جدید، بهبود در رابط کاربری برخی از بخش‌ها، برطرف کردن مشکلات جزئی بازی و تغییراتی در راستای متعادل‌سازی ویژگی‌های بازی هستیم. در کنار این آپدیت رایگان، یک به‌روزرسانی پولی دیگر به نام Blood, Sweat and Spears نیز در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است. این آپدیت برای کسانی که محتوای قابل دانلود Twattila’s Blood & Burning را خریداری کرده‌اند رایگان است اما به غیر از آن، با قیمت‌های ۱.۹۹، ۲.۴۹ و ۲.۹۹ پوند بر روی استیم قابل خریداری است. کمپانی Creative Assembly همیشه بر این موضوع تاکید داشته است که برای ایجاد تعادلی قابل‌قبول در سیستم رده‌سنی بازی، همواره محتوای خشونت‌آمیز بازی را به طور جداگانه و در قالب محتوای قابل دانلود بازی منتشر می‌کند.

دانلود ویدیو از وب‌سایت آپارات

 برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار بازی، با ما در تیم خبری زومجی همراه باشید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده