نویسنده: رضا علمی
// یکشنبه, ۸ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۵۶

اولین تصویر از سریال The Boys آمازون منتشر شد

چندی پیش اعلام شد کمپانی آمازون تصمیم به ساخت مجموعه‌ای تلویزیونی از کمیک The Boys (پسران) دارد و حال اولین تصویر از این مجموعه منتشر شده است.

تقریباً ۶ ماه پیش بود که اعلام شد شبکه آمازون (Amazon) کمیک The Boys (پسران) را به تلویزیون خواهد آورد و اکنون در اولین تصویر منتشرشده از این سریال، تصویر اولین کمیک از این مجموعه بازسازی شده است و بازیگران اصلی را به جای شخصیت‌های کمیکی مشاهده می‌کنیم. گرث انیس و داریک رابرتسون، نویسندگان کتاب کمیک The Boys بودند و این مجموعه کمیک ابرقهرمانی بین سال‌های ۲۰۰۶ تا ۲۰۰۸ منتشر شد. انتشار کمیک The Boy در ابتدا بر عهدهٔ مؤسسه نشر آثار کمیک وایلد استورم (WildStorm) بود و سپس حق نشر آن به داینامیت اینترتینمنت (Dynamite Entertainment) سپرده شد.

اولین تصویر از سریال The Boys را که آمازون به‌صورت رسمی آن را منتشر کرده است، در پایین مشاهده می‌کنید:

The Boys

در لیست بازیگران سریال The Boys نام‌هایی چون کارن فوکوهارا، بازیگر فیلم Suicide Squad (جوخهٔ انتحار)، لاز آلونسو، چیس کرافورد، ارین موریارتی و جسی تی. آشر به چشم می‌خورد. همچنین ستارهٔ سریال جنایی، درام و معمایی Banshee (بنشی)، آنتونی استار (در نقش شخصیت هوملندر) و دامینیک مک‌الیوت، بازیگر سریال وسترن Hell on Wheels (جهنم متحرک)، در سریال شبکه آمازون حضور خواهند داشت. ضمنا چندی پیش در خبری اعلام شد که کارل اربن، بازیگر مجموعه فیلم‌های Star Trek (پیشتازان فضا)، ایفاگر نقش بیلی بوچر در سریال The Boys خواهد بود که حضور وی در تصویر بالا مهر تأییدی بر آن خبر بود. شخصیت بیلی بوچر در کنار شخصیت وی هیویی که قرار است جک کوآد، بازیگر فیلم Logan Lucky (لوگان خوش‌ شانس)، ایفاگر نقش آن باشد، اصلی‌ترین نقش‌ها را در سریال The Boys بر عهده خواهند داشت.

گفتنی است هنوز تاریخی از زمان روی آنتن رفتن سریال جدید شبکه آمازون اعلام نشده است و تنها می‌دانیم این سریال در سال ۲۰۱۹ پخش خواهد شد. 


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده