نویسنده: فریده صالحی
// یکشنبه, ۸ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۲۷

بازیگر سریال Taken به سریال Swamp Thing پیوست

به‌تازگی اعلام شده که جنیفر بیلز، بازیگر سریال ربوده شده (Taken) به جمع بازیگران سریال سوامپ تینگ (Swamp Thing) از سرویس استریم دنیای دی سی پیوست.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سایت خبری ددلاین در یکی از گزارش‌های خود اعلام کرد که جنیفر بیلز، بازیگر سریال Taken (ربوده شده) و سریال The Last Tycoon به جدیدترین مجموعه تلویزیونی سرویس استریم کمپانی دی سی یعنی دنیای دی سی پیوسته است. جنیفر بیلز قرار است در سریال Swamp Thing (سوامپ تینگ) نقش یکی از شخصیت‌های مقطعی و البته کلیدی را داشته باشد. نقشی که قرار است جنیفر بیلز آن را ایفا کند، شخصیت کلانتر لوسیلیا است. این کاراکتر به این صورت توصیف شده است:

همانند میخ سرسخت و محکم و واقع‌بین است. تعهد و علاقه‌ی بسیار زیادی که کلانتر کیبل نسبت به پسرش مت دارد، تقریبا تنها دلیلی است که باعث شده قسم یاد کند و وظیفه‌ی خود در خدمت و محافظت کردن از شهر مری را به نحو احسن انجام دهد. او به عنوان یکی از اعضای جامعه، زندگی خودش را در جهت دفاع کردن در مقابل نیروهای عجیب و غریبی که آن را احاطه کرده، وقف کرده است. لوسیلیا باید تلاش‌های خود را بیش از پیش کند تا بتواند از تمام کسانی که به آنها علاقه دارد، محافظت کند.

جنیفر بیلز که بازیگر باتجربه‌ای به حساب می‌آید، به دیگر بازیگران این مجموعه تلویزیونی یعنی کریستال رید، بازیگر سریال Teen Wolf (تین ولف) و سریال Gotham (گاتهام) و همچنین ماریا استن، بازیگر سریال Channel Zero و فیلم Straight Outta Compton (مستقیم از کامپتن) پیوسته است. کریستال رید قرار است نقش شخصیت ابی آرکین و ماریا استن هم قرار است نقش شخصیت لیز ترمین را ایفا کند.

گفته شده که داستان این سریال حول محور تحقیقات آرکین در رابطه با یک ویروس که در باتلاق و در یک شهر کوچک واقع در ایالت لوئیزیانا متولد شده، می‌گذرد. او در طی همین تحقیقات متوجه می‌شود همان باتلاقی که در رابطه با آن تحقیق می‌کند، در واقع یک سری اسرار ترسناک و ماورایی را در خود نگه داشته است که یکی از آن‌ها به احتمال خیلی زیاد، تبدیل به شخصیت قهرمان اصلی داستان ما خواهد شد.

در حال حاضر اطلاعات بیشتری در رابطه با این سریال در دست نیست اما انتظار می‌رود که در تاریخی نامشخص در سال ۲۰۱۹، اولین فصل از سریال سوامپ تینگ در سرویس استریم دنیای دی سی پخش شود.


منبع comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده