// یکشنبه, ۸ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۱

ویژگی‌های آنلاین بازی PlayStation All-Stars Battle Royale آبان ماه غیر فعال می‌شوند

با توجه اطلاعات درج شده در فروشگاه پلی استیشن،‌ ویژگی‌های آنلاین بازی‌های PlayStation All-Stars Battle Royale ،Twisted Metal و بازی Warhawk در چهارم آبان ماه غیر فعال خواهد شد.

با توجه به جدیدترین اخبار بازی، در صفحه فروشگاه پلی استیشن بازی PlayStation All-Stars Battle Royale، بازی Twisted Metal و بازی Warhawk نوشته شده است که سرورهای آنلاین این سه بازی از تاریخ چهار آبان ماه (۲۴ اکتبر) برای همیشه غیر فعال می‌شوند. این بازی‌ها در گذشته برای پلی استیشن 3 عرضه شده بودند.

به عبارتی در تاریخ چهار آبان ماه و ساعت ۱۰:۳۰ به وقت ایران سرورهای بازی‌های ذکر شده غیر فعال می‌شوند و کاربران قادر به تجربه‌ی بخش آنلاین این بازی‌ها نیستند. همچنین این مورد روی دریافت تروفی‌ها هم تاثیر گذار است. از آن جایی که بازی PlayStation All-Stars Battle Royale و بازی Twisted Metal بخش داستانی دارند، بازیکنان همچنان قادر به تجربه‌ی این بخش و همچنین بخش چندنفره به صورت شبکه‌ی محلی هستند. در ادامه مشخص شده است که سرورهای آنلاین نسخه‌ی پلی استیشن ویتا بازی PlayStation All-Stars Battle Royale نیز در تاریخ ذکر شده از دسترس خارج می‌شود.

این در حالی است که قضیه برای بازی Warhawk کمی متفاوت است. اکثر ویژگی‌های گیم‌پلی این بازی آنلاین است و پس از تاریخ ذکر شده، عملا Warhawk به صورت کامل از دسترس خارج می‌شود. بازیکنان تنها می‌توانند بخش Matches بازی را به صورت شبکه‌ی محلی تجربه کنند. بازی Warhawk برای اولین بار در سال ۲۰۰۷ روانه‌ی بازار شد و پس از گذشت ۱۱ سال توانست تجربه‌ای لذت بخش را در دسترس کاربران خود قرار بدهد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده