نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۸ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۲۹

بازی Whispering Willows با انتشار تریلری برای نینتندو سوییچ عرضه شد

استودیو آکوپارا گیمز با انتشار تریلر جدیدی از عرضه بازی ماجراجویی Whispering Willows برای کنسول نینتندو سوییچ خبر داد.

در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که استودیو آکوپارا گیمز بازی ماجراجویی Whispering Willows را از طریق فروشگاه eShop برای کنسول نینتندو سوییچ منتشر کرده است. این استودیو همچنین تریلر لایو اکشن زمان عرضه بازی را به اشتراک گذاشته است که بخش‌هایی از گیم‌پلی این اثر را به نمایش در می‌آورد.

اگر درباره این بازی اطلاع ندارید باید بگوییم که بازی Whispering Willows اثری ماجراجویی معمایی است که بازیکنان در آن کنترل النا را در دست می‌گیرند و باید راهروهای «عمارت ویلوز» را به منظور یافتن پدر او جستجو کنند. پدر النا پیش از این سنگ طلسمی را به او داده بود که امکان ارتباط با مرده‌ها را برای النا فراهم می‌کند. بازیکنان با استفاده از این سنگ طلسم می‌توانند به حل معماها بپردازند، به ارواح کمک کنند و به اسرار موجود در عمارت پی ببرند.

از دیگر ویژگی‌های بازی Whispering Willows می‌توان به قابلیت لرزشی یا HD Rumble، طرح‌های هنری دوبعدی بسیار زیبا، موسیقی فراموش‌نشدنی، داستان پیچیده و پازل‌های سری اشاره کرد. بازی Whispering Willows در حال حاضر با قیمت ۹.۹۹ دلار برای کاربران Nintendo Switch در دسترس است. شما می‌توانید تریلر هنگام عرضه این بازی ماجراجویی را در ادامه مشاهده کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

دانلود از وب‌سایت آپارات


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده