// یکشنبه, ۸ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۲۷

شان لیدن از علت تاخیر در راه‌اندازی ویژگی کراس پلی می‌گوید

شان لیدن، در جدیدترین گفت‌وگوی خود در مورد کراس پلی و علت طولانی شدن راه‌اندازی آن بین پلی‌استیشن 4 و سایر پلتفرم‌ها سخن گفته است.

یکی از مواردی که کاربران خواستار دانستن آن هستند، دلیل طولانی شدن راه‌اندازی کراس پلی میان پلی‌ استیشن 4 و سایر پلتفرم‌ها مثل نینتندو سوییچ و ایکس باکس وان است. با این حال سونی در بیانیه‌های مختلف جواب‌های متفاوتی را ارائه کرده بود که به طور کامل بازیکنان را قانع نمی‌کرد. حال با توجه به اخبار بازی منتشر شده، شان لیدن، رئیس تمامی استودیوهای پلی استیشن، در جریان یک گفت‌وگو، علت زمان‌بر بودن پروسه راه‌اندازی کراس پلی را توضیح داده است. شان لیدن در این باره می‌گوید:

 کراس پلی قابلیتی بود که ما می‌دانستیم کاربران خواستار آن هستند. همچنین می‌خواستیم آن را به بهترین شکل ممکن در دسترس کاربران قرار بدهیم. حال اعمال این ویژگی همانند این نیست که دکمه‌ی فعال را فشار دهید. کراس پلی یک ویژگی چند بُعدی است؛ از این رو باید از دید تکنولوژی به آن نگاه می‌کردیم، باید از دید همکاران تجاری‌مان به آن نگاه می‌کردیم. ما باید مطمئن می‌شدیم که با فعال کردن این ویژگی آیا سرویس‌دهی مناسبی خواهیم داشت؟ آیا پیام درستی برای آن‌ها خواهیم داشت؟ برای اینکه ویژگی کراس پلی در مسیر درستی قرار بگیرد، تمامی موارد ذکر شده باید به بهترین نحو ممکن کار کنند. به همین دلیل ویژگی کراس پلی با سایر پلتفرم‌ها با گذشت زمان طولانی همراه بود. همچنین ما در سه شنبه گذشته تنها پشتیبانی از این ویژگی را اعلام نکردیم؛ بلکه آن را نیز در دسترس قرار دایدم.

با توجه به گفته‌های شان لیدن، برای در دسترس قرار گرفتن ویژگی کراس پلی، باید موارد مختلفی انجام شوند تا این ویژگی به بهترین شکل ممکن کار کند. با توجه به صحبت‌های شان لیدن و راه‌اندازی کراس‌ پلی میان پلی‌استیشن 4 با سایر پلتفرم‌ها، می‌توان انتظار داشت که این ویژگی برای سایر بازی‌های چندنفره نیز در دسترس قرار بگیرد. نظر شما کاربران زومجی در مورد توضیحات شان لیدن چیست؟


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده