// یکشنبه, ۸ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۱

بازی نقش آفرینی WildStar آذر ماه از دسترس خارج می‌شود

در راستای تعطیل شدن استودیو کاربین، بازی WildStar نیز در ماه نوامبر برای همیشه از دسترس بازیکنان خارج می‌شود.

با توجه بسته شدن استودیو کاربین (Carbine Studiosبازی WildStar نیز برای همیشه از دسترس خارج خواهد شد. حال طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیو کاربین تاریخ غیرفعال شدن بازی WildStar را اعلام کرده است. بازی MMO و نقش‌ آفرینی WildStar تا تاریخ هفت آذر ماه (۲۸ نوامبر) در دسترس کاربران کامپیوتر قرار دارد و پس از این تاریخ، سرورهای آن برای همیشه بسته خواهد شد. استودیو کاربین در این باره گفت:

همیشه خداحافظی کردن مورد سختی است؛ آن هم زمانی که با موردی طرف هستیم که برای مخاطبان زیادی معنا و مفهوم داشته است. اینکه توانستیم تجربیات خود را طی چهار سال گذشته با شما کاربران به اشتراک بگذاریم، یک امتیاز بزرگ برای ما به حساب می‌آید.

استودیو کاربین در ادامه گفته است که آن‌ها قصد داشتند از طریق بازی WildStar، تجربه‌ای متفاوت را در زمینه بازی‌های نقش‌آفرینی و MMO در دسترس کاربران قرار بدهند؛ اما بازی WildStar نتوانست مخاطبان زیادی را به خود جذب کند. همچنین این استودیو بخش پرداخت‌های درون برنامه‌ای با پول واقعی بازی را غیرفعال کرده است و کاربرانی که از تاریخ ۱۰ تیر ماه (یک جولای) اقدام به خرید پول واقعی کرده‌اند، می‌توانند هزینه‌ی پرداخت شده خود را برگشت بزنند.

در ادامه استودیو کاربین برای اینکه بازیکنان در جریان ماه‌های باقی‌مانده بهترین تجربه را کسب کنند، موارد مختلفی را به بازی WildStar اضافه کرده است. پس از آپدیت منتشر شده برای بازی WildStar، بازیکنان می‌توانند تمامی آیتم‌های فصلی این بازی را با پول داخل بازی خریداری کنند و درصد دریافت Gear Dropهای داخل پایگاه‌تان نیز افزایش یافته است. همچنین بازیکنان قادر به تجربه‌ی یک سری رویداد داخل بازی نیز هستند.

در انتها استودی کاربین اعلام کرد:

ما از جامعه کاربری‌ بازی WildStar و تمامی پشتیبانی‌شان از این بازی، بسیار سپاسگذاریم. امیدواریم در جریان ماه‌های باقی‌مانده بتوانید بهترین تجربه را در سیاره نکسوس کسب کنید. مجددا از صمیم قلب از تمامی شما برای گشت و گذار در کهکشان‌های بازی و به اشتراک گذاشتن تجربیات‌تان،‌ تشکر می‌کنیم که باعث شدید WildStar به تجربه‌ای تبدیل شود که هرگز بدون شما به یک بازی سرگرم کننده تبدیل نمی‌شد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده