نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۸ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۰۱

کاتلین کندی به ریاست استودیوی لوکاس فیلم ادامه خواهد داد

کاتلین کندی پس از توافق جدید با والت دیزنی قراردادش را برای ادامه ریاست استودیوی فیلمسازی لوکاس فیلم تمدید کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کاتلین کندی به ریاست استودیوی فیلمسازی لوکاس فیلم ادامه خواهد داد. کاتلین کندی، رئیس فعلی لوکاس فیلم که قرارداد فعلیش تا پایان سال جاری میلادی بود، قراردادش را تا ۳ سال دیگر تمدید کرد و به این ترتیب او حداقل تا سال ۲۰۲۱ روی ساخت محصولات مجموعه جنگ ستارگان (Star Wars) نظارت خواهد کرد. طبق خبری که وب‌سایت هالیوود ریپورتر منتشر کرده، کندی به‌عنوان معمار اصلی فیلم‌های جدید مجموعه جنگ ستارگان شناخته شده و در طول ریاست او در لوکاس‌فیلم شاهد ساخت و انتشار چهار فیلم از این مجموعه، یعنی فیلم Star Wars: The Force Awakens (جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد)، فیلم Rogue One: A Star Wars Story (روگ وان: داستانی از جنگ ستارگان)، فیلم Star Wars: The Last Jedi (جنگ ستارگان: آخرین جدای) و فیلم Solo: A Star Wars Story (سولو: داستانی از جنگ ستارگان)، بوده‌ایم.

Kathleen Kennedy

با وجود شکست تجاری فیلم Solo: A Star Wars Story در گیشه، چهار فیلم Star Wars که در زمان کندی تولید و منتشر شده‌اند، تاکنون نزدیک به ۴.۵ میلیارد دلار در سراسر جهان فروش کرده‌اند و همین موضوع احتمالا باعث شده تا او بار دیگر از والت دیزنی رای اعتماد بگیرد. پس از انتقاداتی که اخیرا از کندی شده بود، باب ایگر، رئیس والت دیزنی سرزنش‌ها و انتقادات را پذیرفت و اعلام کرد که فیلم‌های بعدی جنگ ستارگان دیگر قرار نیست سالانه اکران شوند و سرعت تولید و انتشار این فیلم‌ها کاهش پیدا می‌کند. از زمان اکران فیلم The Force Awakens در سال ۲۰۱۵، مجموعه جنگ ستارگان به یک مجموعه سالانه تبدیل شد که این روند با اکران فیلم Star Wars: Episode IX (جنگ ستارگان: اپیزود ۹) در سال ۲۰۱۹ به پایان خواهد رسید.

کندی که تاکنون تهیه کنندگی نزدیک به ۱۰۰ فیلم را بر عهده داشته و از سال ۱۹۸۱ و با تهیه کنندگی فیلم Raiders of the Lost Ark (مهاجمان صندوق گمشده) وارد دنیای سینما شد، از سال ۲۰۱۲ ریاست استودیوی فیلمسازی لوکاس‌فیلم را بر عهده گرفت و قرار است برای مدت بیشتری نیز در این مقام بماند. از جمله تغییراتی که کندی در سه فیلم مجموعه جنگ ستارگان اعمال کرده را می‌توان به اخراج کریستوفر میلر و فیل لرد از کارگردانی فیلم Solo که ران هاوارد جانشین آن‌ها شد، استخدام تونی گیلروی به‌جای گرت ادواردز برای فیلمبرداری دوباره فیلم Rogue One و اخراج کالین ترورو از کارگردانی فیلم Star Wars: Episode IX که جی جی آبرامز جانشینش شد، اشاره کرد. همچنین کندی وظیفه نظارت و تولید قسمت پنجم فیلم Indiana Jones (ایندیانا جونز) را نیز بر عهده خواهد داشت.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده