// یکشنبه, ۸ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۳۲

معرفی بازی موبایل Wall Kickers؛ پرش میان دیوارها

بازی موبایل Wall Kickers اثر فوق‌العاده سرگرم‌کننده‌ای است که در آن باید با تمرکز و سرعت عملی عالی، میمون را از موانع عبور دهید. با زومجی و معرفی این بازی همراه شوید.

بازی موبایل Wall Kickers یکی از معدود آثاری است که چالشی جذاب و منطقی را برای بازیکنان ایجاد می‌کند و همزمان بسیار اعتیادآور است. Kumobius در این زمینه عالی کار کرده و یک اثر ساده با موانع سخت و طاقت‌فرسا طراحی کرده است. این بازی اندروید و آیفون، توان این را دارد که بازیکن را برای ساعت‌ها سرگرم کند و چالش‌های زیادی را سر راه وی قرار دهد.

تنها کاری که باید در بازی Wall Kickers انجام دهید، بالا رفتن از دیوار و ثبت رکوردی عالی است. شما با شخصیت خود، از دیواری به دیوار دیگر می‌پرید و سعی می‌کنید که از موانع عبور کنید. این موانع در برخی جاها بسیار طاقت‌فرسا هستند و عکس‌العمل سریع بازیکنان را می‌طلبند. جاخالی دادن‌های هوشمندانه، نکته مهمی است که در صعود هرچه بهتر به شما کمک می‌کند، اما تمرکز در بازی اهمیت بالاتری دارد و تعداد زیاد موانع، نباید شما را گول بزند. شما باید حرکت موانع پویا را در نظر بگیرید و پرش‌های منطقی بکنید. با نگه داشتن صفحه نمایش گوشی، می‌توانید پرش خود را بلندتر کنید و به دیوارهای دورتر نیز برسید. اندازه‌گیری محل فرود و مقیاس‌بندی صحیح توسط خود بازیکن، اهمیت بالایی دارد و حتی اشتباه چند میلی‌متری نیز ممکن است منجر به سقوط شما شود؛ پس حتما سعی کنید که دقت را چاشنی کار کنید و حتی در صورت لزوم، با پایین آمدن، تلاش دوباره‌ای برای پرش‌های صحیح کنید. پرش‌های شما تنها برای صعود کردن نیست و با انجام پرش کوتاه می‌توانید پایین بیایید. نکته مهم این است که سقوط نکنید و همواره شانسی برای بالارفتن داشته باشید.

Wall Kickers
Wall Kickers
Wall Kickers

برای انجام دادن بازی Wall Kickers باید حوصله زیادی به خرج دهید؛ آن‌قدر باید دور موانع بچرخید که فرصتی برای پرش بدون ریسک ایجاد شود. عجله توفیقی برای شما ندارد و تنها منجر به سقوط شما می‌شود. نباید وقت خود را بیش‌تر تلف کنید؛ بالاخره پیشروی‌های سرعتی راه بهتری برای ثبت رکوردهای بالا است. البته اگر بخواهید هم نمی‌توانید وقت زیادی تلف کنید؛ چرا که اگر زیاد روی دیواری بایستید، کم کم پایین می‌آیید و سقوط می‌کنید. بنابراین فرصت چندانی برای تفکر ندارید و باید کم کم مهارت خود را بیش‌تر کنید. چنین روندی باعث می‌شود که گیم‌پلی بسیار سریع باشد. در این میان، بازی از نظر گرافیکی بسیار شاداب و چشم‌نواز است. طراحی کاراکترها و مسیری که طی می‌کنید، بسیار زنده و سرسبز هستند. در ابتدا تجربه بازی قدری مشکل است، اما رفته رفته عادت می‌کنید و سرعت صعود بالا می‌رود.

دنیاهای جذاب و کاراکترهای متنوع، بازی را به شدت سرگرم‌کننده و جذاب می‌کنند

بازی اندروید و آیفون Wall Kickers تماما رکوردی است و امتیازاتی که کسب می‌کنید، برای خرید آیتم‌های سفارشی استفاده می‌شود. می‌توانید شخصیت‌های جدید خریداری کنید یا اینکه در محیط‌های جدیدتر به رقابت بپردازید. چیزی که مشخص است، بازی بسیار اعتیادآور است و می‌توانید به صورت یک‌دست اوقات فراغت خود را با بازی پر کنید. سختی بازی انکارناشدنی است و مخصوصا در رکوردهای بالاتر، نیاز به سرعت عمل زیادی جهت موفقیت خواهید داشت. پس‌زمینه مراحل واقعا زیبا است و می‌توانید با کسب سکه‌های بیش‌تر، هم شخصیت‌های متنوعی بخرید، هم مجوز حضور در مراحل سخت‌تر را کسب کنید. در گیم‌پلی بازی می‌توانید با ضربه دوم پرش برعکس انجام دهید و دوباره به همان دیوار بازگردید. این قابلیت بسیار کاربرد دارد و آن را برای عبور از موانع می‌توانید استفاده کنید. حتی در صورت اشتباه نیز، پرش برعکس روش خوبی برای بازگشت به وضعیت قبلی است.

Wall Kickers
Wall Kickers
Wall Kickers
سختی گیم‌پلی، شاید در ابتدا برای یک بازی کژوال غیرمنطقی به نظر برسد، اما رفته رفته اوضاع بهتر می‌شود

گرافیک پیکسلی باعث نشده است که دست سازندگان از طراحی دنیاهای زیبا کوتاه شود. رنگ‌بندی‌های جذاب و طراحی جالب پس‌زمینه در همه دنیاهای بازی دیده می‌شود و باعث می‌شود که بازی هیچ‌گاه خسته‌کننده نشود. طراحی موانع بسیار درخشان است و هر لحظه می‌تواند چالش جدیدی برای بازیکن محسوب شود. سختی مراحل شاید در ابتدا برای یک بازی کژوال غیرمنطقی و بسیار سخت باشد، اما رفته رفته وقتی چم و خم کار دست‌تان آمد، می‌توانید با لذت بیش‌تری به بازی ادامه دهید. چیزی که مشخص است بازی آن‌قدر گیم‌پلی خلاقانه و جذابی دارد که به تنهایی می‌تواند ساعت‌ها شما را سرگرم کند.

بازی Wall Kickers اثر ساده و جذابی است که می‌تواند ساعت‌ها شما را سرگرم کند. تمرکز و سرعت عمل رمز موفقیت شما در بازی است و رفته رفته با کسب مهارت، عملکرد بهتری در این زمینه پیدا می‌کنید. بازی اندروید و آیفون Wall Kickers به صورت رکوردی دنبال می‌شود و هر قدر که در عبور از موانع سریع‌تر باشید، امتیاز بهتری ثبت می‌کنید. این بازی را می‌توانید از پلی‌استور و اپ‌استور برای دو سیستم عامل اندروید و iOS دریافت کنید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Wall Kickers


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده