نویسنده: علی گودرزی
// دوشنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۴۵

در بازی Ace Combat 7: Skies Unknown تعداد هواپیماها بیش از آن است که تصور می‌کنید

با توجه به صحبت‌های تهیه‌ کننده‌ی بازی Ace Combat 7: Skies Unknown، تعداد هواپیماهای قابل استفاده در این بازی زیادتر از آن چیزی است که به نظر می‌رسد!

انتشار بازی Ace Combat 7: Skies Unknown، جدیدترین اثر استودیو باندای نامکو، نزدیک است و رفته رفته خبرهای بیشتری از این بازی خواهیم شنید. امروز در جریان تازه‌ترین اخبار بازی و با توجه به صحبت‌های کازوتوکی کونو، تهیه‌ کننده‌ی بازی، مشخص شد که تعداد هواپیماهای قابل بازی در این اثر، بیشتر از آن تعدادی است که پیش‌تر در قالب یک لیست مشخص شده بود.

در جریان مصاحبه‌ی کونو با خبرنگار بلاگ دوآل شاکرز، پاسخ به این سوال که «آیا بیشتر از این تعداد (تعدادی که قبل‌تر مشخص شده بود) هواپیما در بازی قابل استفاده خواهد بود یا خیر؟» مثبت بود و وی تاکید کرد که بله بیشتر از این تعداد در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. وی در ادامه‌ی صحبتش به تعداد دقیق این هواپیماهای قابل کنترل اشاره نکرد.

کازوتوکی کونو در مصاحبه‌اش با دوآل شاکرز گفت:

برای طراحی این هواپیماها برای بازی، از مدل‌هایی که از پیش روی کاغذ طراحی کرده بودیم استفاده کردیم و تیم سازنده‌ی بازی برای به نتیجه رساندن کار ساخت آن، تلاش واقعا زیادی کرد. ما در طراحی و ساخت این هواپیماها سعی کردیم به تمامی نظرات کاربران گوش کنیم و تا جای ممکن، چیزهایی را که دوست دارند، در بازی برای‌شان آماده کنیم.

بازی Ace Combat 7: Skies Unknown در تاریخ ۱۸ ژانویه (۲۸ دی) برای ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 و ۱ فوریه (۱۲ بهمن) برای پی سی و از طریق استیم منتشر خواهد شد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده